Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLENKO HUONO ÄITI JOS..

Mamii
01.12.2017 |

Hei,
Pojan iskä on antanut hänen luonaan pelata peliä nimeltään HALO (K16). Itse olen hänen kanssaan pelannu vain kerran testatakseni ja koska lapsuudessani muistan pelanneeni tuota peliä(virhe). Tämän jälkeen olen kieltänyt pelin todettuani että peli on liian "raaka" ja tunteita nostattava.. nyt olen selittänyt pojalleni asiaa että siinä on ikäraja ja sitä ei enää pelata.. välillä riitelemme/hän pahoittaa mieltään.. pitäisikö antaa periksi ja antaa vain pelata? Saihan hän isälläänkin.. vai olenko kauhea äiti jos en anna. Mielipiteitä?

Tosiaa poika on ekalla , eli 7 V.

Kiitos ja anteeks kirjotusvirheet..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloa ei kyllä 7v:lle. Älä anna pelata. Ton ikäisille on sopivampiakin pelejä, esim Mariot. Halo on toki kiltimpi kuin moni muu genressään, mutta ei noin nuorelle sopiva. 12v ehkä. Jos on siis kypsä lapsi.

Vierailija
2/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo niin olette molemmat huonoja vanhempia jos annatte pelata. Noissa on ikärajat ihan syystä ja huonoja tekosyitä antaa pelata ovat juuri mm. "se haluaa pelata", "saahan se isällääkin" ja "en halua pahoittaa sen mieltä". Kyllä haluat, olet vanhempi, et kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono äiti jos annat pelata. Ei lapselle pidä antaa periksi, jos hän kiukuttelee ja pelkäät pahoittavasi hänen mielensä. Olet aikuinen ja vanhempana vastuussa lapsesta ja hänen kehityksestään. Peleissä on ihan aiheesta ne ikärajat laitettu.

Vierailija
4/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista !Tämä riitti ja jatkan kieltolinjalla pelin suhteen.

Kiitos! :)

Ap

Hyvää Joulua !

Vierailija
5/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isä kuriin myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme