Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin metrotunneli vaarallinen?

Vierailija
01.12.2017 |

Aina välillä kuulee juttuja miten siellä ei uskalla yksin liikkua tiettyyn kellonaikaan. Onko tämä legendaa vai ihan tositarinaa? Ajattelin käydä joskus siellä päin yksin liikuskelemassa. Tappavia iskuja kun olen opetellut jos parikymmentä vuotta sun muita kamppailulajeja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On metrotunnelissa vaarallista liikkua. Voi jäädä joko metrojunan alle tai saada sähköiskun virtakiskosta.

Vierailija
2/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole metrotunnelissa kulkenut. Metrolla olen kuitenkin ajanut alusta asti työ- ja muita matkoja kun asun Itä-Hgissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole metrotunnelissa kulkenut. Metrolla olen kuitenkin ajanut alusta asti työ- ja muita matkoja kun asun Itä-Hgissä.

No onko siellä härikiköintiä ja väkivaltaisia sneegereidä?

Vierailija
4/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat asematunnelia, niin ei ole vaarallista. Metrotunnelissa kyllä pääsee hengestään, jos ei ole metron sisällä.

Vierailija
5/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä kuulee juttuja miten siellä ei uskalla yksin liikkua tiettyyn kellonaikaan. Onko tämä legendaa vai ihan tositarinaa? Ajattelin käydä joskus siellä päin yksin liikuskelemassa. Tappavia iskuja kun olen opetellut jos parikymmentä vuotta sun muita kamppailulajeja.

Ootko pihakoivun kanssa harjoitellut?

Vierailija
6/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat asematunnelia, niin ei ole vaarallista. Metrotunnelissa kyllä pääsee hengestään, jos ei ole metron sisällä.

Eikös siellä toissa uutenavuonna ollut järjestäytynyttä naisten ahdistelua mamujen toimesta? Siis sama uv kun oli se Kölnin joukkoahdistelu.

Vierailija
7/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metrotunnelissa eivät junien lisäksi liiku kuin metron omat huoltomiehet. Yhtään en tiedä onko heidän joukossaan "sneegereidä", mitä sitten lienevätkään. Metrotunnelissa on toki vaaransa, kuten 750 voltin virtakisko.

Vierailija
8/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä joskus humalaisia. Metroasemilla ja joskus vaunuissakin on aika hyvä vartiointi. Hörhöt poistetaan sieltä. Vaunuissa on myös joku puhelaite millä saa yhteyden vartijoihin. He ovat sitten seuraavalla asemalla vastassa jos vaunussa on joku häirikkö. Työhönmenoaikiina on yleensä vain työhönkulkijoita, jotka istuvat tuijottamassa kännykkäänsä..

Vierailija
9/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös siellä toissa uutenavuonna ollut järjestäytynyttä naisten ahdistelua mamujen toimesta? Siis sama uv kun oli se Kölnin joukkoahdistelu.

En tiedä, kuljen asematunnelissa päivittäin ja teininä +10 vuotta sitten siellä tuli notkuttua oikein urakalla. En muista nähneeni mitään ahdistelua.

Vierailija
10/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, viesti jossa oli uutislinkit asematunnelissa tapahtuneisiin joukkoahdisteluihin poistettiin ja alapeukkuja sataa.

Voitte ihan itse googlettaa jos ette usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi