Vaimo suuttui, kun söin piparitaikinan jämän..kuulema..
Jääkaapissa oli pieni jämä taikinaa. Ajattelin, ettei tuosta nyt enää mitään synny, joten pistin suuhuni taikinan lopun. No, vaimo huomasi ja suuttui minulle, koska olisi halunnut leipoa lapsen kanssa siitä vielä muutaman piparin.. Mielipiteitä? Muilla vastaavia kokemuksia?
Ajattelin, että parempi suunnata kotoa illaksi vaihteelle hiljaa hissukseen.
Kommentit (16)
Huoh. Aikuinen nainen etkä osaa muuta kuin vääntää päivästä toiseen näitä typeriä satujasi. Hanki työ, opiskele... tee jotain.
Olis ollut viisasta kysyä endin, kun oli selvästi vaimon asiasta kyse. Mene kauppaan hakemaan valmis pakastetaikina, siitä on hyvä leipoa lasten kanssa. Ja illalla vietät pikkujoulua vaimon kanssa.
No miksi se taikina olisi ollut jääkaapissa, jos sille ei ollut enää mitään käyttöä?
Lapsellista mussuttaa taikinaa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi se taikina olisi ollut jääkaapissa, jos sille ei ollut enää mitään käyttöä?
Lapsellista mussuttaa taikinaa.
80-vuotias mummoni tykkää mussuttaa taikinaa. Älä tuomitse muita ihmisiä oman ahtaan mielesi sopukoista.
Jumalauta äijä, menit syömään lapsen piparitaikinan. Nyt pyydät vaimon mukaan, menette kauppaan ja ostatte riittävästi tarpeita. Sen jälkeen akkasi saa tehdä niin suuren piparitaikinan, että siitä riittää sinulle loppiaiseen asti ja hän saa vielä leipoa kersan kanssa vaikka joka päivä jouluun saakka.
Joulurauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Piparitaikinaa kuuluu syödä.
Silloin kun on itse sen tehnyt tai pyytänyt tekijältä luvan.
Ekologisempaahan se on syödä taikinana, niin säästyy paistamiseen ja uunin lämmittämiseen menevä energia. Sanot vaimolle, että syöt sitten vähemmän paistettuja pipareita, otit osuutesi osittain taikinana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piparitaikinaa kuuluu syödä.
Silloin kun on itse sen tehnyt tai pyytänyt tekijältä luvan.
Jos tekijä on Myllyn Paras.
Miksi miesten ratkaisu konfliktitilanteisiin kotona on kadota jonnekin viihteelle mitään sanomatta? Meinaatko ap tosiaan, että sellainen auttaa tuossa tilanteessa? Ja sitten vielä kehdataan ihmetellä, kun vaimo on niin vaikeana. Ei ihme, kun mies on täysidiootti.
Saatko piparia tämmöisen tempun jälkeen?
Minä sanoin vaimolle, että saan syödä taikinaa! Kävin äsken hakemassa salmiakkisuklaata ja laitoin sen piiloon..
Ap.
Vaimo jättänyt itselleen palan taikinaa jolla herkutella illalla ku kersa on nukkumassa ja mies viihteellä.
Siis viihteelle ..
Ap