Mies luulee että petän vaikka
en ole niin tehnyt ja ikinä en niin tekisi.
Ns. ystävä on laittanut juorun minusta ja toisesta miehestä liikkeelle ja tottahan miehenikin kuuli siitä.
Hän ei ole suoraa kysynyt asiasta minulta, mutta vihjannut pari kertaa on asiasta.
Mitä teen? Annanko asian vain olla ja unohtua vai pitäiskö asia ottaa puheeksi mieheni kanssa?
Kyllähän hän tietää että rakastan häntä, enkä pettäisi, mutta silti.
Kommentit (7)
Miksi "ystäväsi" on laittanut sinusta liikkeelle ilkeän juorun? Ei hän ole ystäväsi ja vaikuttaa, että hän haluaa sulle pahaa ja ehkä omia miehesi.
Hän laittoi juorun liikkeelle, kun otin häneen etäisyyttä.
Hän haluaa tehdä kiusaa minulle. Ja kyllähän mieheni nämä tapahtumat tietää.
Ei mieheni varsinaisesti usko että petän häntä, mutta tottahan sellainen pieni varjo hänellä mielessä on silti.
Vaikea selittää.
Ap
Juorut usein lähtevät liikkeelle siitä että olet jonkun kanssa "liian paljon" tekemisissä(sinun kohdallasi en tiedä)Ihmiset näkevät mitä haluavat nähdä. Miehesi ei kuitenkaan vaikuta liian mustasukkaiselta tyypiltä jos vain tyytyy vihjaamaan. Yltiömustasukkainen kun saa kilareita ja vänkää päivästä toiseen vaikka miten vakuutat. Ota puheeksi vaan.
Juu, en ole ikinä edes ollut tekemisissä tämän toisen miehen kanssa.
Tunnetaan kyllä toisemme kun pienellä paikkakunnalla asutaan.
Ja hänkin seurustelee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mieheni varsinaisesti usko että petän häntä, mutta tottahan sellainen pieni varjo hänellä mielessä on silti.
Ap
Miten niin tottahan? Ei mun miehen mielessä olisi kyllä minkäänlaista epäilystä, jos pitäisi valita uskooko minua vai jotain "ystävää".
Mutta jos kerran epäilys on olemassa, pakkohan se on ottaa puheeksi. Seuraavan kerran kun mies vihjaa jotain, nostat kissan pöydälle: "Kuulostaa ihan siltä kuin luulisit, että voisin tehdä jotain tuollaista? Et kai kumminkaan oikeasti luule?"
Mikä on syysi, ettet ottaisi asiaa puheeksi?
Mikä se sellainen suhde on jossa ei luottamuspula voisi ottaa puheeksi.