Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on HS:ssa todella hyvä juttu ranskalaisten tavoista!

Vierailija
01.12.2017 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000005471224.html

Siinä on kusiverskamammoille kulttuurikansojen pikkuviisautta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija
2/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Helenan jutut on lähinnä myötähäpeää herättäviä. Siitäkin on kuoriutunut ranskalainen kotirouva jonka elämän tarkoitus on miellyttää miestä ettei se vaihda nuorempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee villasukkamammoille kuuroille korville...

Vierailija
4/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mutku trikoot hyväilee mun persettä niin ihanasti”

Vierailija
5/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa ei ole sitä määrää masentuneita kuin Suomessa. Oisko jotain opittavaa?

Vierailija
6/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne laittaa lapset tun rendez-vouzin ajaksi, vaatekomeroonko?

Vierailija
7/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne laittaa lapset tun rendez-vouzin ajaksi, vaatekomeroonko?

Joo. Paitsi silloin kun ne on siellä hiihtokeskuksessa lomalla jossa lapset viettää lomansa lastenkerhossa aikuisten keskittyessä toistensa treffailuun noin 24/7. 

Vierailija
8/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa ei ole sitä määrää masentuneita kuin Suomessa. Oisko jotain opittavaa?

Se on sellainen ulkokultainen kulttuuri, ettei siellä masennusta pahemmin tuoda ilmi. 

Vierailija
9/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu, kyllä suomalaisnaiset saisivat ottaa opiksi eteläeurooppalaisista naisista. Vaan voin myös sanoa, että sama pätee suomalaisiin miehiin. Olen asunut monessa eri maassa (myös tällä hetkellä - pysyvästi), ja voin käsi sydämellä sanoa, että missään niistä maista eivät miehet kohtele naisia niin rumasti, kuin Suomessa. Kesälomamatka Suomeen oli taas todellinen reality-check, ja järkytyin pahasti.

Itselläni on ulkomaalainen mies, ja minusta on ihan normaali juttu, että pyrin näyttämään mahdollisimman hyvältä häntä varten. Monet suomalaiset ystäväni järkyttyvät "miellyttämisenhalustani" ja tälläytymisestäni, kun taas minulle se on täysin luonnollista. Miksen haluaisi miellyttää omaa rakasta aviomiestäni, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä? Mutta voin kyllä sanoa, että miellyttämisenhaluni olisi huomattavasti matalampaa tasoa, jos mieheni olisi viinaanmenevä, palkkansa omiva ja lasten- ja kodinhoidon täysin naisen harteille sysäävä suomalaismies! En väitä toki, etteikö Suomessa hyviäkin miehiä olisi, mutta valitettavan yleinen tyyppi taitaa olla tuo kuvaamaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän