Mistä voi ostaa BTS -fanituotteita ilman ällistyttäviä toimituskuluja?
Tyttäreni on hillitön BTS fani ja toivoo joululahjaksi heidän fanituotteitaan. Olen löytänyt vain Korealaisia/Amerikkalaisia kauppoja joissa on 30 dollarin toimituskulut!
Tietääkö joku paikan josta tuotteita voi tilata kohtuullisilla toimituskuluilla ja onko olemassa joku todella luotettava ja "helppo" paikka josta tilata?
Kiitos!
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
amazon.co.uk
amazon.de
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
amazon.co.uk
amazon.de
Tuollakin ihan sika riistoa! Jokaiselle tuotteelle erikseen pakkaus ja toimituskulut. Suomessa tottunut siihen, että laskus loppuun tulee yhdet toimitus ja pakkauskulut koskien koko tilausta!
Tilasin itse sormuksen 6€ (tälle tuoteelle pakkaus ja toimituskulut yli tuotteen hinnan). Seinäkalenterin 11 € (tälläkin tuotteella pakkaus ja toimituskulut yli tuotteen oman hinnan).
Yhteissumma tälle 6+11 euron tilaukselle oli 35 euroa! Tilasin nämä sen takia, että muualta niitä ei saa ja se, että olisin kuitenkin ollut valmis maksamaan näistä tuon tuote+toimituskulut yhteishinnan. Ei suututtaisi näin jos olisi suoraan kalliimpi tuote, mutta yhdet toimituskulut lopussa.
Helsingin Mannerheimintiellä eräs pikkupuoti myy...
Samojen ostohaasteiden kanssa painitaan täälläkin... Ja netistä tilaamalla ei edes välttämättä ehdi jouluksi. Mistä tilasit sormuksen? Oliko toimitusaikaennuste ennen joulua?
Aliexpress.com
Tilasin muutama viikko sitten pari paitaa. Tulivat jo Suomeen. Välillä matka saattaa kestää pari kuukautta mutta perille ovat aina tulleet.
Se pikkuputiikki Mannerheimintiellä on Luca.
käykääs kokeilemassa paikkaa nimeltä kpop vibe store. Ilmainen toimitus ja tuotteet järkevän hintaisia.
Helsingissä on eräs kauppa nimeltä Luca Kioski , se myy animesta kpoppiin tavaraa. Siellä kannattaa ainakin käydä :3
Aliexpressistä mekin aina tilaamme. Hinnat ovat myös matalat ja tuotteet kohtuullisen laadukkaita.
Helsingissä on sellainen kauppa jonka nimi on Luca voit kattoo sieltä.Itse olen ostanut sieltä bts tuotteita .
Luca - nimisestä kaupasta löytyy, sijaitsee Mannerheimintiellä.
Onnigom.fi on uus kpop-kauppa josta saa ostaessa yli 60€ ilmaisen toimituskulut. Heiltä löytyy albumeja ja fanitavaraa!
amazon.co.uk
amazon.de