Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menen pikkujouluihin- Vaimo jää kotiin taaperon kanssa.

Vierailija
01.12.2017 |

En puhunut sen enempää vaimolle pikkujoulukutsusta. Parempi niin..pääsee itsekseen juhlimaan työporukan kanssa, vaikka puolisollekin oli kutsu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

Vierailija
2/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies mene koskaan mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja pikkujouluja! Oma mies on pe-su kaveripikkujouluissa, toivottavasti on kiva reissu! Me lasten kanssa aiotaan myös pitää pikkujoulua, tehdään pipareita yms. Onneksi mun ei tarvi lähteä miehen työpikkujouluihin... Omat riitti. 

Vierailija
4/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja pikkujouluja! Oma mies on pe-su kaveripikkujouluissa, toivottavasti on kiva reissu! Me lasten kanssa aiotaan myös pitää pikkujoulua, tehdään pipareita yms. Onneksi mun ei tarvi lähteä miehen työpikkujouluihin... Omat riitti. 

Vau..piparien leipomista lasten kanssa :D

Vierailija
5/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on ihan järkevää mennä vuorotellen pikkujouluihin, jos on taapero. En haluaisi laittaa noin pientä lasta hoitoon harva se viikonloppu, että molemmat vanhemmat pääsevät samoihin bileisiin.

Vierailija
6/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MODET IHAN OIKEASTI, v*ttu en jaksa tuon naisen satuiluja enää. Joka ikinen päivä tätä samaa paskaa.

Vierailija
7/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä sulle

Vierailija
8/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau..piparien leipomista lasten kanssa :D

Onhan se kiva että toinen vanhempi keksii tekemistä lasten kanssa kun toinen on pikkujouluissa. Meillä se vain on jo monena vuonna mennyt toisin päin eli mies on leiponut lasten kanssa pipareita silloin kun minä olen työporukan pikkujouluissa. Miehen työpikkujoulut taas vietetään perheen kesken myös lapset on mukana.

Vierailija
9/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MODET IHAN OIKEASTI, v*ttu en jaksa tuon naisen satuiluja enää. Joka ikinen päivä tätä samaa paskaa.

Miksi tulet kommentoimaan silti?

Vierailija
10/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vau..piparien leipomista lasten kanssa”

Kato me kaikki ei olla wt teiniäitejä, joiden pitää päästä ”bilettämään”. Tykkään joulusta ja lasteni kanssa puuhailusta <3

Vierailija
11/11 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi menee tietty ensi viikonloppuna yksin kaverien kanssa bilettämään. Se on oikein! Ja kiva että hänellä on piparit valmiina.