Onko immenkalvon puhkeaminen yhtä suuri kipu kuin synnyttäminen?
Kommentit (38)
Eipä kai, kun ei siitä ekasta kerrasta mitään muista. Synnytyksestä muistan kaiken, eli sekin on kukkua, että ne kivut kaikilta unohtuvat, kun nyytin saa kainaloon. Mun nyyttini täyttää 17.
Synnyttäminen reilusti kivuliaampaa.
Ei se mitään puhkea, venyy vain. Ja eiköhän synnytys ole aika paljon kivuliaampi.
No ei! Riippuu varmasti tapauksesta. Jos edetään hitaasti, huomaavainen ja asian ymmärtävä kumppani, niin kipu voi jäädä aika pieneksi.
Ai pikkaisen epämiellyttävä tunne siihen nähden, että toivoo kuolevansa?
Olipa taas bimbo kysymys?? Kannattais miettiä pikkuse ennenkö alkaa kysymystä rustaa
Jos se penis on lapsen pään kokoinen. Sitten varmaan.
Ne tuntuu ihan samalta mikäli hoidat immenkalvon puhkeamisen vesimelonin avulla.
Pahempaa. Mutta kun peräpukama puhkee nii sitten ei oikeasti naurata.
Tuntuu kuin aliens repisi sisuskalusi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Pahempaa. Mutta kun peräpukama puhkee nii sitten ei oikeasti naurata.
Ja mä en edes huomannut. Ihmettelin kun koko pytty oli veressä.
Joo ja verta tulee ainakin viisi litraa!
Verta tulee sitten ihan hulluna, muista ottaa sanko mukaasi mihin voit valuttaa veresi.
Synnytyksessä antaa periksi koko alakroppa kanavan aukeamiseksi ,ei mikää pelkkä alapää juttu
Miehenä en tiedä miten kivuliasta se naiselle on, mutta itsellä oli korvat monta päivää kipeinä siitä kauheasta poksahduksesta.
Immenkalvo ei normaalisti ole mikään umpinainen kalvo, joka voisi puhjeta. Se on vaan jonkinlainen poimu, isompi tai pienempi tai olematon. Revetä se saattaa.
Minulla eka kerta ei sattunut yhtään, ei tullut verta eikä tarvinnut "olla varovainen ja edetä hitaasti". Olin tuota ennen käyttänyt kuukuppia kahden vuoden ajan, ei siinäkään ongelmia tai mitään lirpakkeita esteenä.
Muista antaa se puhkinainen immenkalvosi miehelle muistoksi.
Vierailija kirjoitti:
Immenkalvo ei normaalisti ole mikään umpinainen kalvo, joka voisi puhjeta. Se on vaan jonkinlainen poimu, isompi tai pienempi tai olematon. Revetä se saattaa.
Minulla eka kerta ei sattunut yhtään, ei tullut verta eikä tarvinnut "olla varovainen ja edetä hitaasti". Olin tuota ennen käyttänyt kuukuppia kahden vuoden ajan, ei siinäkään ongelmia tai mitään lirpakkeita esteenä.
Mä valuin verta 5 päivää.
Synnyttänyt en ole, mutta en ole edes huomannut oman kalvoni puhkeamista, joten tuskin synnytys ihan yhtä helpolla menisi.