Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko pareja, joissa nainen on rikkaasta suvusta ja mies köyhä eikä tee töitä?

Vierailija
30.11.2017 |

Mutta nainen käy töissä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lottovoitto miehelle, vai käyköhän sittenkin ylpeydelle? Kumpaa veikkaatte?

Vierailija
2/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne. Aina se menee toisinpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä mielelläni jäädä koti-isäksi hoitamaan lapsia, jos rikas vaimo siunaantuis. 

Vierailija
4/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska se on eri asia.

Vierailija
5/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin päin? Siis mies rikkaasta suvusta ja käy töissä ja nainen ei tee mitään? Noloa.

Vierailija
6/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jopa kaksi tällaista pariskuntaa joissa nainen on huomattavan varakas ja mies käytännössä työtön. Eivät toki ole siis mitään hulttiopariskuntia vaan naiset toimivat muutaman yrityksen hallituksissa ja miehet harrastelevat taidetta jne.

Vierailija
7/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko rikkaasta suvusta tuleva nainen käy töissä? Eikä ole vaan perijätär, joka naitetaan toiseen rikkaaseen sukuun?

Tervetuloa Suomeen, sinä. Sillä rikkaalla perijättärellä on yleensä jopa vapaus valita kenet tahtoo naida, varakkuudesta huolimatta.

Vierailija
8/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen. Onnekas kultapoika viettää aikansa "opiskellen".

Vierailija
9/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhapuro, en tunne mut tiiän.

Vierailija
10/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne...kaikki ne köyhemmästä suvusta tulleet miehet on opiskelleet ja tekevät töitä. Mun tuttavapiirissä kukaan ei ole ollut töiden välissä/työttömyyskorvauksilla vuotta pidempään.

Vierailija
11/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä ystäväni (mies) Komia ukko, huolehtii kunnosta, ja täynnä aatteita... Vaan "harrastelee" sillon tällöin työntekoa, ei tulis kuuloonkaan tehdä täyttä päivää, tai yli 3pvä viikossa. En tiedä onko vaimo nyt mitenkään varakkaasta perheestä, mutta korkeasti koulutettu, ja tekee käytännössä kaikki rahat parisuhteeseen. Tästä oon ottanut yhteen kaverin kanssa, kun musta tuntuu ettei se tajua, millanen "lottovoitto", tämä kaunis, työtätekevä, ruokaalaittava vaimo on. Hyvin niillä näyttää menevän (vissiin yli 10vuotta jo), mut joskus oon miettinyt, et kun se vaimo kyllästyy tekemään kaiken, niin osaakohan tää mies edes keittää perunoita itselleen. Niin pahoin kerran riideltiin, että päätin ettei asia minulle kuulu, mutta välillä muistutan, millainen helmi sillä on, ettei vaan pitäisi itsestäänselvyytenä. En tiedä kuka minä olen sanomaan, itse olen sinkku. Kuvittelen olevani "parempi" mies parisuhteen sattuessa kohdalle.. Mutta lienen väärässä, sillä minä olen sinkku ja hän naimisissa :D 

Vierailija
12/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että rikkaissa koulutetuissa suvuissa on vain poikia? Anne Berneriä ei ole olemassa?

Kyllä noihin perheisiin syntyy tyttöjä ihan siinä missä muihinkin, ja kyllä noissa suvuissa tytöillä on kovat koulutukset ja urat. Mutta millään peräkamarimiehillä ei ole noihin mitään jakoja.

Vierailija
13/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tuttua rikasta naista, toinen kirurgi ja toinen amiraali, joilla miehet ’konsultoivat’ eli elävät vaimonsa rahoilla, kuskaavat lapsia, ja puuhastelevat joutessaan jotain työprojekteja.

Vierailija
14/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin tapausta, jossa vaimo käy töissä ja mies on kotimiehenä. 

Vierailija
15/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tiedän. Ei nainen mikään kamalan rikas ole, mutta on kuitenkin mökki ja reippaasti perittyä metsää. Hän työskentelee opettajana. Mies on ylipainoinen pitkäaikaistyötön, laittaa ruokaa, siivoaa ja tekee hommia mökillä, ettei sillä lailla vain makaa sohvalla, mutta on kuin ”kotirouva”. Ikää on jo niin, ettei varmasti enää töitä löydy. Heillä on jo parikymmentä vuotta yhteiseloa, joten näyttää toimivan.