Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko kuvitella, että jotkut ihmiset eivät todellakaan jaksaisi kolmatta lasta!? Saavatko he silti harrastaa seksiä?

Vierailija
30.11.2017 |

Mitäpä mieltä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä olisi jaksanut toistakaan. Se eka on nyt 16. Enpä ole panemiseen lupia kysellyt, hyvin tuo mies on silti suostunut.

Vierailija
2/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi edes toista lasta ja seksielämä kukoistaa. Varmasti naidaan tänäänkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saisivat harrastaa seksiä. Ei sitä harrasteta vaan lapsien tekemisen takia. Ehkäisy on keksitty. Jos ei käytä ehkäisyä mutta eivät lastakaan halua niin se on sitten ihan oma syy

Vierailija
4/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hölmö aloitus. Mulle riittää ihan hyvin yksikin.

Vierailija
5/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa yhtään ja silti panen..

Vierailija
6/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂 Huutonaurua! 😂😂😂😂😂

Vierailija
7/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheellinen kysymys. Täällähän hoetaan kaikissa vahinkoraskauksia koskevissa ketjuissa, että ei pidä harrastaa seksiä jos ei ole valmis huolehtimaan lapsesta.

Vierailija
8/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa harrastaa seksiä kunhan käyttää ehkäisyä. Jos se pettää niin voi ottaa jälkiehkäisyn ja jos sekään ei toimi voi tehdä abortin.

Vierailija
9/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä mieltä?

Sitä mieltä että sinä  voisit lopettaa näiden äärettömän tyhmien ja naiivien aloitusten lähettämisen tälle palstalle kokonaan ja hankkia lisää sivistystä.

Vierailija
10/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pitää huolta, että sitä kolmatta lasta ei varmasti tule. Jos ei siitä voi varmistua ja tulee raskaaksi, niin sitten vaan ottaa sen lapsen vastaan. Jotta ei muuta kuin sekstaamaan.

Vierailija
11/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheellinen kysymys. Täällähän hoetaan kaikissa vahinkoraskauksia koskevissa ketjuissa, että ei pidä harrastaa seksiä jos ei ole valmis huolehtimaan lapsesta.

Ei pidäkään. Jos on oikeasti täysin kyvytön tai haluton huolehtimaan lapsesta niin sitten ei pidä tehdä mitään sellaista mistä voi olla seurauksena lapsi. Se on vastuunkantoa ja aikuisuutta.

Vierailija
12/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa seksiä niin pitää hyväksyä se fakta että voi tulla lapsia.

Vierailija
13/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä teinkin aloituksen :) Missä nämä moralistit nyt ovat? Heille se, ettei saa, on ainoa looginen vastaus kysymykseen.

ap

Vierailija
14/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan pitää huolta, että sitä kolmatta lasta ei varmasti tule. Jos ei siitä voi varmistua ja tulee raskaaksi, niin sitten vaan ottaa sen lapsen vastaan. Jotta ei muuta kuin sekstaamaan.

Miksei voi tehdä aborttia? Kiellätkö sen?

Vierailija
15/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidäkään. Jos on oikeasti täysin kyvytön tai haluton huolehtimaan lapsesta niin sitten ei pidä tehdä mitään sellaista mistä voi olla seurauksena lapsi. Se on vastuunkantoa ja aikuisuutta.

Abortilla nollataan tilanne (varsinkin jos on jo kaksi lasta, tai kuinka monta sitten haluaakaan) joten sekin on vastuunkantoa.

Vierailija
16/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastaa seksiä niin pitää hyväksyä se fakta että voi tulla lapsia.

Mutta raskautta ei ole pakko jatkaa, sekin on fakta.