Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teiniä ostaa Iphone 7 ruusukullan värisenä?

Vierailija
30.11.2017 |

Puhelin hajosi ja nyt pääsen vihdoin ostamaan kauan himoitsemani iphone-puhelimen. Värivalinta olisi vain nyt edessä: kulta, ruusukulta vai joku muu... Ruusukultaan ihastuin heti kun sen aikoinaan näin liikkeessä. Onko kaikilla nykyään tuo ruusukulta? Minkä värisen te ostaisitte jos saisi valita? Hopea, ruusukulta, kulta, mattamusta, peilimusta, harmaa.. Olen 30v :D ja kyllä, piti tulla tänne kyselemään ja huutelemaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostaisin hopean, myös ruusukulta on hieno, ei ole teiniä

Vierailija
2/10 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä minkä väristä puhelinta jaksat katsoa pitkään ja mikä miellyttää sinua eniten. Ei minusta ainakaan ole lainkaan ihmeellistä jos 30-vuotiaan puhelin on kultainen.  Olen mies ja minulla on metallisen värinen ja metallinen puhelin ja tykkään siitä. Mietin itsekin kultaisen sävyistä, mutta päädyin harmaaseen. Uskon, että tykkäisin myös siitä kultaisesta. Loppujen lopuksi puhelimen värillä ei ole minulle kovinkaan suurta merkitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan. Meillä väri kyllä varattiin 11 vuotiaalle tytölle joten äiskä jäi ilman. Olisin muuten voinut sen ottaakin. Samaa kisaa alkaa olla jo muissakin asioissa. Jääköhän mulle mitään?

Vierailija
4/10 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihan vaan sen värinen kuin tykkäät. Ainahan voit ostaa päälle suojakuoren, jos väri lakkaa miellyttämästä tai muuten epäilyttää.

Vierailija
5/10 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko hankkia suojan? Silloinhan värillä ei ole mitään väliä jos takakuori peittyy suojaan.

Vierailija
6/10 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusukulta alkaa värinä olla pois muodista.

Vierailija
7/10 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ostaisit Samsungin tai jonkun muun kunnon luurin ja jättäisit nuo iphonet niille massateineille?

Vierailija
8/10 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o. Kukaan teini ei osta noin vanhaa versiota iPhonesta. Nih. ;)

Ei kun vakavasti, osta just sen värinen kuin sä tykkäät. Mikäs vika on hankkia tarpeeseen myös silmää miellyttäviä kapineita.

Vierailija
9/10 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaisen tietysti :3 Mut mä en oo teini.

Vierailija
10/10 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ostaisit Samsungin tai jonkun muun kunnon luurin ja jättäisit nuo iphonet niille massateineille?

Apple tekee hyviä puhelimia, mutta eivät ne minustakaan hintansa arvoisia ole tavalliselle käyttäjälle. 200 euron puhelimen ja 500 euron puhelimen välillä oleva ero on aika marginaalinen ja näkyy lähinnä kameran laadussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme