Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari Sillanpään anteeksipyyntö vs. Mikael Gabrielin anteeksipyyntö

Vierailija
30.11.2017 |

Hei!

Haluan kiittää kaikkia - olen otettu kaikista ihanista viesteistä, joita olen saanut. Olen todella pahoillani, että olen aiheuttanut niin monille huolta ja pahaa mieltä. Meidän jokaisen elämänpolulta löytyy monta asiaa, joita meidän on elämämme varrella käytävä läpi. Tämä on minulle yksi niistä.

Lehtien uutisointia haluan kommentoida sen verran, että ”törttöilyksi” kutsuttu liikennerikkomukseni oli tosiasiassa keltaisen viivan ylitys, kun ohitin pysäkillä seisovan bussin toisen auton vanavedessä. Lehdissä on kirjoitettu, että minun epäillään syyllistyneen huumausaineen vaikutuksen alaisena ajamiseen. Tämä pitää paikkansa, vaikka kyseessä olikin hyvin vähäinen määrä. Oli ajattelematonta lähteä liikenteeseen, vaikka koin, että olin täysin ajokykyinen. Pyydän tätä anteeksi.

Tiedostan elämän rajallisuuden, ja intohimoisena ihmisenä hakeudun helposti uusien kokemusten pariin. Kunpa olisikin voimaa ja ymmärrystä tehdä elämässä aina vain oikeita valintoja. Tapahtuneesta huolimatta elämän karikot hiovat meitä jokaista ja toivottavasti ne myös tekevät meistä hitusen parempia ihmisiä.

Työt jatkuvat normaalisti. Nyt valmistaudun Valokeilassa-konserttikiertueseen, ja kiertueen jälkeen jatkan töitäni sovitusti kunnes lähden lomalle tammikuussa. Keväällä palaan keikkalavoille uusin voimin.

Hyvää syksyä!

Jari Sillanpää

Mikael Gabrielin anteeksipyyntö:

Minut pysäytettiin eilen keskiviikkona 29.11.2017 ja hallustani löytyi kannabista omaan käyttööni.
Poliisi teki minulle huumetestin, joka näytti positiivista kannabiksen osalta. Minut vietiin kuulusteluihin Pasilan poliisivankilaan, jossa vietin elämäni ensimmäisen ja viimeisen yöni sellissä. Kiitän poliisia yhteistyöstä, jonka avulla pääsin tänään esiintymään minulle todella tärkeään Helsingin Pormestarin itsenäisyysjuhlaan. Poltin sätkän tiistaina illalla ennen nukkumaanmenoa, enkä ajatellut asiaa lähtiessäni seuraavana iltana rattiin, vaikka tiedostan sen näkyvän veressä pitkään vaikutuksen lakattua.

Tiedän olevani roolimalli monille nuorille ja häpeän suunnattomasti aiheuttamaani pettymystä ja väärää esimerkkiä. Pyydän anteeksi ennen kaikkea faneiltani, levy-yhtiöltäni, keikkamyyjältäni, taustatiimiltäni, yhteistyökumppaneiltani, perheeltäni sekä edustamiltani artisteilta.

Nyt minun on aika katsoa peiliin ja kantaa vastuu teoistani. Anteeksi.

Mikael

Onhan tuossa nyt ihan eri meininki, miten Mikael ottaa vastuun pilven polttelusta kuin miten Sillanpää vähätteli metamfetamiinin käyttöä, syytti muita liikennetörttöilystä ja vetosi vain intohimoiseen luonteeseensa. Ei edes maininnut, että aikoo ottaa tilanteesta opikseen ja lopettaa huumeiden käytön. Normaali keikkameininki vain jatkukoon.

Mikael Gabrielille pointsit siis rehellisemmästä ja suoremmasta anteeksipyynnöstä. Toivottavasti tarkoittaa, mitä sanoi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa että kannabis on laitonta.

Vierailija
22/31 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että Siltsu ja Miklu eivät olisi itse kirjoittaneet noita anteeksipyyntöjä. Miksei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko tuollaisesta rikoksesta tosiaan putkaan?

Huumausaineen vaikutuksessa ajo ja hallussapito on rikos. Joten käräjille menee juttu.

Vierailija
24/31 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätöntä asiaa on helpompi pyytää anteeksi.

Vierailija
25/31 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko tuollaisesta rikoksesta tosiaan putkaan?

No totta helvetissä joutuu. Verikokeisiin menee aikaa, joten jos puhallat tikkariin lukemat, niin niitä verikokeiden tuloksia odotellaan kyttiksellä. 

Siihen tikkariin kerätään suusta sylkeä, ei siihen puhalletaan.

Vierailija
26/31 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa pyydellä anteeksi, jos huumeiden käyttö jatkuu. Kumpikaan ei ole selkeästi sanonut lopettavansa sitä. ”Ottaa opikseen” eli ei sitten ehkä lähde pöllyssä ajamaan?

Käyttö seis, vieroitukseen tmv ainut oikea reaktio!

Vierailija
27/31 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MG:n anteeksipyyntö on naisen kirjoittama. Aina kun tekstissä jokin näistä sanoista: äärettömän, äärimmäisen tai suunnattoman, on se joko naisen tai Sami Minkkisen kirjoittama.

Vierailija
28/31 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MG:n anteeksipyyntö on naisen kirjoittama. Aina kun tekstissä jokin näistä sanoista: äärettömän, äärimmäisen tai suunnattoman, on se joko naisen tai Sami Minkkisen kirjoittama.

Koska me miehethän emme pysty moiseen kirjoitteluun? Herää jo.

Vierailija
29/31 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Sillanpään anteeksipyyntö tullut myöhemmin kuin Gabrielin. Ja siinähän viitattiin tapauksen uutisointiin ja somemeuhkaamiseen eikä itse asiaan. Onhan se nyt eri asia, puhutaanko uutisoinnissa törttöilystä vai kärystä.

Vierailija
30/31 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska me miehethän emme pysty moiseen kirjoitteluun? Herää jo.

No älä nyt tuosta viitsi mieltäsi pahoittaa. :D Sulla ei taida olla yhtään huumorintajua? 

Vierailija
31/31 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten kyseessä Siltsu tai MG, niin kumpikin pyysi anteeksi oikeastaan sitä, että jäi kiinni. Kumpikin pyysi anteeksi siinä kohtaa, kun kakka oli jo housuissa. Tyhmää on tietenkin mennä tunnustamaankaan etukäteen., ei niitä keikkoja silläkään tavalla saa. En usko, että mikään tulee muuttumaan eikä kumpikaan ei tule luultavasti lopettamaan käyttöä.

Kuten joku edellä mainitsikin, niin MG on lasten ja nuorten idoli, joten siinä mielessä koen tämän tapauksen ja varsinkin eilisen esiintymisen hyvin arveluttavaksi. Laki kun on laki, vaikka kaikki suomalaiset olisi sitä mieltä, että pilven polttelu on jeez.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi