Metropolialaiset, asiaa moodlesta
Miten moodlesta erotaan työtilasta?
Kirjauduin vahingossa väärään työtilaan.
Kommentit (9)
Miksi pitäisi erota työtilasta? Ei haittaa mitään vaikka sinne onkin kirjautunut. Ite oon ainakin aina vaan jättäny roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi erota työtilasta? Ei haittaa mitään vaikka sinne onkin kirjautunut. Ite oon ainakin aina vaan jättäny roikkumaan.
Se häiritsee. Siksi.
Mutta ongelma nyt onkin, että miten se tehdään.
Mäkin jättänyt vain roikkumaan. Kyllä siitä pystyy erota, mutta itse en ole vaivautunut edes katsomaan miten. No ehkä joku osaa auttaa. Kysäise vaikka ryhmältä. Kai teillä on ryhmän työtila Omassa.
Miksi kysyt tätä vauvapalstalla? Siellä moodlessa on varmasti jotkin käyttöohjeet, jos vain etsit tai sitten opettaja/toinen opiskelija osaa neuvoa sua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt tätä vauvapalstalla? Siellä moodlessa on varmasti jotkin käyttöohjeet, jos vain etsit tai sitten opettaja/toinen opiskelija osaa neuvoa sua paremmin.
Ei meidän luokasta kukaan tiennyt. EIkä tuolla mitään ohjeita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän luokasta kukaan tiennyt. EIkä tuolla mitään ohjeita ole.
No onneksi onkin sitten tämä interaktiivinen tietopankki vauva.fi, josta voi kysyä mitä vain. Voi voi...
Miten voi olla, että KUKAAN EI TIEDÄ.
Hei?