Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä jotka oikeasti täyttävät ihmisryhmänsä kliseet?

Vierailija
29.11.2017 |

Esimerkiksi blondia joka on oikeasti todella yksinkertainen, akateemisesti koulutettua joka ei oikeasti osaa kaataa vettä lasiin, lähihoitajaa joka on oikeasti rankasti ylipainoinen, korkeassa johtotehtävässä olevaa miestä joka on oikeasti hillitön sovinisti yms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tietää, ikävä kyllä.

Vierailija
2/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovinistipomoja kyllä oli pörssifirmassa, jossa ennen työskentelin. Tunnen myös yhden hyvin stereotyyppisen oman ryhmänsä edustajan, mutta taitaa viesti lähteä poistoon, jos tarkemmin kerron :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden uskovaisen naisen joka pettää miestään. Ainakin jollakin tavalla se on klishee kun heillä on kaikki kodin kulissit täydellisesti pystyssä ja naisen lempiaiheita keskustelulle on moraalin rappeutuminen nykyaikana. Kuuluu silloin draaman kaareen että hän kuitenkin itse elää kaksoiselämää.

Vierailija
4/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsominen riittää

Vierailija
5/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tommonen pilalle hemmoteltu suomenruotsalainen jonka nuoruuden tarinoita ei täällä uskottu. Purjeveneitä, saaria, reissuja jne. Ja aina vain jatkuvasti hyvällä tuulella ja hymyilevä.

Josta sitten syytetään milloin ylimielisyydestä milloin muuten vain kusipääksi koska muka nauran muiden huono-osaisuudelle. Mutta en vaan osaa vetää naamaa nyrpyksi ja olla amsentunu ku finski.

Vierailija
6/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin erään todella juntin maalaisen, siis ihan kävelevä stereotypia. Olin hänen seurassaan tunnin ja kuuntelin suu auki loksahtaneena niitä juttuja.

Maalla asuvat ihmiset eivät onneksi järjestään ole hänen kaltaisiaan.

Vierailija
7/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ainakin yksi akateeminen työtoverini on käytännön asioissa ihan ulalla. Seisoskelemaan vieressä kun muut vaikka järjestää tilaan pöytiä ja tuoleja. Ja kyllä se kuuluu näissä tilanteissa myös hänen työnkuvaansa. Ihan huippu työtoveri hän on, mutta tässä asiassa antaa kyllä kasvot stereotypialle.

Tunnen myös blondin, joka itse yleensä aloittaa tapaamisemme niin että kertoo nauraen, miten ei ole jotain asiaa tajunnut. Joku aika sitten hän nauroi vitsin jälkeen vedet silmissä, kun ei tajunnut mille muut nauraa ja sitten viisi minuuttia myöhemmin alkoi nauraa, koska tajusi vitsin. Ihana ihminen on hänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi