Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tauti mulla on?

Vierailija
10.04.2006 |

Flunssan jälkeen jäi ihme oireita. Mielialat vaihtelee, kurkku kipee, niska ja lihakset kipeenä. Päätä särkee ja olo on väsynyt. Ihoa nipistelee ja aivan kun olisi jonkin asteen ihottumaa. Kuumetta ei ole...Mikä mua vaivaa. Voisi kuvitella olevansa raskaana, mutta kun menkat kuitenkin tuli:/ Mielialat on ihan sekaisin...välillä itken ja olen masentunut, sitte taas yhtäkkiä hermot on niin kireänä ja olen ilkeä ukko paralleni. Siis mitä ihmettä tämä on?

Nyt veikkauksia kehiin;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainita et kolottaa lihaksia monissa paikoissa. Myös verenpaine on hieman kohonnut. Stressi vois olla kyllä niin ikään kyseessä.

ap

Vierailija
2/8 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan todennäköisin:/

Kiitti vaan avusta hädän hetkellä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa sulla oli flunssan aikana kilpirauhastulehdus ja nyt on vajaatoiminta oireita? Voi olal ohimenevää vajaatoimintaa tai kroonista.

Oliko kaulalla/kurkussa kipua flunssan aikana?

Tai sitten voi olla pitkitynyt virus/bakteeri jossain päin. Ns flunssan jälkitauti.

Mä kävisin sinuna lääkärillä

Vierailija
4/8 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat ihan kunnon mielipiteen etkä v***lua

Vierailija
5/8 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuulostaa kilppariongelmilta, koskapa kurkkukipua ja mielialan vaihtelua jne

www. kilpirauhas. info

Vierailija
6/8 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt elämääni ja terveyttäni näihin neuvoihin perusta. Kyselin nyt ajan kulukseni tässä kun tiedän että fiksujakin vastauksia aina silloin tällöin saa. Kiitos niistä:)

ap

Vierailija
7/8 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kurkku kipeä ja aika pitkään. Nytkin tuntuu tossa aatamin omenan ala puolella. Olen itsekkin miettinyt tuota kilpåirauhasen tulehdusta.

Tilaan huomenna lääkärin. Tuli vaan se mieleen et eikös tulehduksissa ole melkein aina kuumetta? Mulla kun ei kuumetta ole ollut juuri ollenkaan edes flunssan aikana. Toisaalta en kovin helposti kyllä kuumetta saakkaan.

Kiitti seiska!

Vierailija
8/8 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainut seksi kumppani minulla ollut ja se on mieheni ja hänkin testattu aikoinaan. Verta en ole saanut enkä itseäni piikkiin tölvinyt;)