Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma morsian

Vierailija
28.11.2017 |

Olen menossa joulukuussa naimisiin. Olin asiasta hyvillä mielin ja iloisena suunnittelin itselleni sopivaa asua, meikkiä ja kampausta... Sitten totuus iski vasten kasvojani. Päädyin teettämään mekkoni ja minusta otettiin mitat... Ne olivat paljon enemmän kuin luulin. Olen mittaillut itseäni joitain vuosia sitten laihduttaessani ja nyt mittani olivatkin n. 7cm enemmän rinnasta, vyötäröltä ja lantiolta kuin aiemmin. Lisäksi minusta otettiin kuvia yhtä projektia varten ja kuvissa olikin aivan eri naama kuin mitä näen peilistä. Siellä olikin väsyneen ja pöhöttyneen näköinen eukko kun luulin näyttäväni kivalta nuorelta naiselta.

En tunne olevani kaunis morsian. Olen muuttanut ruokavaliotani jo pari kuukautta sitten ja alkanut lenkkeillä enemmän. Tuloksia ei vain näy. Sama väsynyt naama ja turvonnut kroppa edelleen... Onneksi mies kuitenkin rakastaa ja kehuu ja pitää hyvänä. Sehän se on tärkeintä. Olisi kuitenkin kiva saada oma olo paremmaksi ettei hääpäivän fiilis mene pilalle. Voiko tälle tehdä jotain? Hääkuvaa meille ei tule ainakaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sillä väliä jos miehesi on hyvännäköinen?

Vierailija
2/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva kampaus ja ammattilaisen tekemä meikki pelastaa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän hedelmiä ja vihanneksia, niin näytät paremmalta. Juo paljon vettä. Nuku ja ulkoile riittävästi. 

Menet naimisiin rakastamasi miehen kanssa. Onnea! :)

Vierailija
4/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa teettänyt kampauksen kampaajalla ja olen näyttänyt aina hirveältä. Tuntuu etten joko osannut selittää toiveitani oikein tai sitten nämä kampaajat eivät vain osanneet laittaa hiuksia niin että ne sopisivat minun päähäni. Meikissä en ole käynyt koskaan mutta pelkään että tulos olisi sama... Ja laihemmaksihan he eivät minua saa :( mutta kiitos vinkeistä kuitenkin!

Ap

Vierailija
5/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö enemmän hedelmiä ja vihanneksia, niin näytät paremmalta. Juo paljon vettä. Nuku ja ulkoile riittävästi. 

Menet naimisiin rakastamasi miehen kanssa. Onnea! :)

Kiitos :) Tätä olen yrittänyt, mutta ehkä voisin vielätä lisätä kasvisten määrää.

Ap

Vierailija
6/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa teettänyt kampauksen kampaajalla ja olen näyttänyt aina hirveältä. Tuntuu etten joko osannut selittää toiveitani oikein tai sitten nämä kampaajat eivät vain osanneet laittaa hiuksia niin että ne sopisivat minun päähäni. Meikissä en ole käynyt koskaan mutta pelkään että tulos olisi sama... Ja laihemmaksihan he eivät minua saa :( mutta kiitos vinkeistä kuitenkin!

Ap

Käy nyt ainakin koemeikissä :) Ammattilainen saa oikeilla aineilla varjostettua ja häivytettyä kasvojen ongelmakohtia. Mitään et ainakaan häviä itse tehtyyn meikkiin verrattuna.

Vierailija
7/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi nesteenpoistokuuri ennen häitä? Ainakaan noin kertaluontoisesti siitä ei ole mitään haittaa.

Vierailija
8/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian itsekriittinen. Muuta asennoitumistasi.

Itse olen 15kg ylipainoinen ja olen sujut itseni kanssa. Sanon aina ”en ole ruusu, mut kukkii se perunakin”.

Vierailija
9/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että käyt jossain terapeutilla juttelemassa, itsetunto-ongelmilta tuo minun mielestäni enempi kuulostaa.

Vierailija
10/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! :)

Ap

Vierailija
11/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ilme ja olemus sekä hyvä ryhti kaunistaa ketä tahansa. Jos taas sorrut rypemään itsesäälissä ja todellisissa/kuvitelluissa vioissasi, niin se itsetuonnon puute taatusti näkyy ulospäinkin.

Vierailija
12/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vaihdellut painoasi? Painon pitäisi pysyä aina miltei samana.

Vierailija
13/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen ilme ja olemus sekä hyvä ryhti kaunistaa ketä tahansa. Jos taas sorrut rypemään itsesäälissä ja todellisissa/kuvitelluissa vioissasi, niin se itsetuonnon puute taatusti näkyy ulospäinkin.

Tämä on aivan totta ja yritän muistaa sen... Noissa kuvissa esimerkiksi oloni oli todella epävarma ja se näkyy vahvasti. Selfieissä ym höpökuvissa näytän ihan kivalta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan