Hiusrajani pakenee samaan tapaan kuin miehillä
tulee sivuille ne samanlaiset pitkät leskenlovetkin.
Jostain luin että noi leskenlovet tulee vain miehille, voiko tästä päätellä että testosteronitasoni on kohonnut liiallisen kaljanjuonnin seurauksena? Tämä ei ole vitsi, luin nimittäin vuosia sitten siitäkin että kalja kohottaa naisten testosteronitasoa ja minä olen kaljasieppo.
Muutunko mieheksi vain elämäntapani vuoksi, tukka harvennut muutoinkin.
Kommentit (9)
Minullakin hiusraja pakenee siten kuin sinulla ja miehillä, vaikka olen myös nainen. Kaljan ynnä muun alkoholin juonnin lopetin vuosia ennen kuin hiusrajani alkoi paeta, eli ainakin minun tapauksessani kaljalla ei ole vaikutusta. Rogaine ja Spironolactone 50 mg ovat ainoat, jotka hidastivat kaljuuntumistani, jota vastaan taistelin monta vuotta. Spironolactone aiheutti minulle verenpaineen liiallista laskua, joten jouduin lopettamaan ne. Nyt olen hankkimassa otsatukkahiuslisäkettä.
Onko muita miesten tapaan kaljuuntuvia naisia paikalla? Meitä on ainakin kaksi!
Minä en kaljuunnu otsalta vaan tasaisesti koko päästä :(
Täällä kolmas, tuntuu että ahkera rogainen käyttö on vähän peittänyt ohimoita tai sitten se on toiveajattelua. Alkaa olla ihan rajoilla saako hiukset aseteltua niin että näyttää normaalilta vai pitääkö mennä peruukkiostoksille.
Kaljaa en juo mutta viiniä senkin edestä, kaljuuntuminen kyllä alkoi kauan ennen kuin olin alkoholia maistanutkaan.
No kannattaisiko sitten vaihtaa kalja veteen, jos hiustenlähtö kiusaa? Jos kalja vielä maistuu, niin sehän vain osoittaa, että tukkarajalla ei ole niin merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko sitten vaihtaa kalja veteen, jos hiustenlähtö kiusaa? Jos kalja vielä maistuu, niin sehän vain osoittaa, että tukkarajalla ei ole niin merkitystä.
Siinä taas yksi omasta mielestään fiksu.
Olen kaljuuntumiseni myötä kiinnittänyt huomiota kaljuuntuviin naisiin, ja jotkut naiset eivät yritä peittää kaljuuntumistaan mitenkään. Kyllä se naisen kaljuuntuminen on kieltämättä oudon näköistä, varmankin juuri siksi, että me naiset useinmiten peitämme kaljumme peruukilla tai hiuslisäkkeellä. Minä olen siis hankkimassa hiuslisäkettä, mutta olen kuullut, että ne kutiavat, hikoiluttavat ja ovat muutoinkin hankalia. Noh, katson, että miten minun käy.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaljuuntumiseni myötä kiinnittänyt huomiota kaljuuntuviin naisiin, ja jotkut naiset eivät yritä peittää kaljuuntumistaan mitenkään. Kyllä se naisen kaljuuntuminen on kieltämättä oudon näköistä, varmankin juuri siksi, että me naiset useinmiten peitämme kaljumme peruukilla tai hiuslisäkkeellä. Minä olen siis hankkimassa hiuslisäkettä, mutta olen kuullut, että ne kutiavat, hikoiluttavat ja ovat muutoinkin hankalia. Noh, katson, että miten minun käy.
Kerro sitten joskus tällä palstalla, millanen se on ja miltä tuntuu jne.
ap
voi se olla testoa.