Museot kuka nauttii?
En minä ainakaan. Eipä ole montaa näyttelyä kohdalleni tullut mistä olisi tullut olo että kannatti käydä.
Kommentit (9)
No, eipä ole pakko mennä.
En minäkään nauti esim. urheilutapahtumista.
No jos pitäisi valita kiertelenkö museoita ja muita nähtvyyksiä viikon, vai lojunko aurinkorannalla viikon, niin kyllä aktiiviloma, museoita ja nähtävyyksiä kierrellen kiinnostaisi minua enemmän. Mutta rajansa toki kaikella.
Tykkään kyllä. Yleensä tulee käytyä ihan vain kotikaupunkini museoissa.
Saan kaikista näyttelyistä jotain irti. Joissain käyn useampia kertoja ja aina kokemus on erilainen.
Museokäynnissä tulee vähän liikaa tavaraa kerralla ihmeteltäväksi.
Voisin ottaa viikoittain yhden esineen kerrallaan himaan tutkittavaksi.
Kävin kesällä Madridin Museo del Pradossa ja Hieronymos Boschin työ ihastutti suuresti.
Kyllä museoissa viihtyy, kiva katsella eri aikakausien tavaroita ja asioita. Erilaiset teemamuseot myös kivoja. Esimerkiksi kidutusmuseo, joita monessakin kaupungissa.
Tykkään kyllä mutta pitää olla kunnolla aikaa olla museossa. Joskus oon erehtynyt matkoilla museoon sellaisen kanssa joka juoksee näyttelyt vain läpi ja silloin kyllä menee ilo itseltäkin olla museossa.
Näitä ludvig XL viidennen palatseja kun nähtävyyksinä aika monessa lomakohteessa. Samaten vanhat kirkot, niin nähty. En ole haaskannut enää aikaani.