Kuinka kauan teillä kesti ennen kuin uskalsitte pieraista kumppanin seurassa?
Meillä nyt eka kuukausi takana ja vieläkin joudun maha kipeänä pidättelemään kaasuja. Tuntuu jotenkin, että se illuusio musta naisena särkyy, jos töräytän jonkun hirveän leijan ilmoille. Eipä silti, ei tuo mieskään ole mun seurassa juuri piereskellyt.
Kommentit (13)
Mitäs jos menisit lääkäriin? FODMAP ruokavalio voi auttaa peiruihisi, ei ole ihan normaalia A)Pidättää pieruja B) Pierrä niin usein että se häiritsee
Eka yhteinen yö, niin kunnon leijalla on hyvä testaa, että onko tästä jutusta tulossa mitään?
Jos ei jumalauta pierasta kestä, niin morjens.
Meillä on kyllä tapana käydä vessassa paukuttelemassa, jos tarvetta on.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh, on teillä naisilla ongelmat. :D
Älä yleistä, mä oon nainen ei tulis mieleenkään miettiä tuollaista kuin ap. Pieren kun pierettää, toki kohteliasta välttää tekemästä sitä suljetuissa tiloissa kuten autossa ja hississä.
Mulla tuli ekoilla treffeillä kännissä niin sanotusti varren kanssa. Ja ei varmaan yllätä ketään, että se juttu jäi siihen.
Muistaakseni muutama kk siinä meni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli ekoilla treffeillä kännissä niin sanotusti varren kanssa. Ja ei varmaan yllätä ketään, että se juttu jäi siihen.
Joo ei yllätä. Jos on ekoilla treffeillä kännissä kannattaa vaihtaa parempaan.
On olemassa sellainen vanha sananlasku, että "joka pierua pidättää, siinä on muutakin vilppiä."
Ei aio koskaan "uskaltaa" käyttäytyä kuin sivistymätön porsas.
Meni varmaan tunti, kun aivastin ja pierasin yhtäaikaa :'D
Rakkaus on kuin pieru. Jos sitä täytyy vääntää, se on paskaa.
No huh huh, on teillä naisilla ongelmat. :D