Pienikokoinen nainen, mistä ostat vaatteesi?
Luulisi että esimerkiksi Helsingin kokoisesta kaupungista olisi helppo vaatteita löytää, mutta väärässä näemmä olen. Pitääkö siirtyä lastenosastoille (ne vaatteet ei kyllä istu, koska ne on lapsen vartalolle tehtyjä) vai nettikauppoihin vai mihin? Esimerkiksi ihan jo pelkästään sukkahousujen löytäminen on hankalaa, kun monissa ketjuliikkeissäkään ei tule kokoa XS kuin ihan jokunen pari, monesti myydään jo ensimmäisenä päivänä hyllytyksestä loppuun. Takkeja ei lyhyelle löydy sitten mitenkään. Housut aina liian pitkät lahkeista, jos takapuoli mahtuu niin vyötäröltä liian iso. Meikoissa vyötärön leikkaukset tulee väärään kohtaan, paidoissa monesti liian iso kaula-aukko, hartiat voi olla liian leveät.
Kommentit (2)
Tiedättekö mistä esimerkiksi pienikokoiset aasialaiset naiset ostavat vaatteensa? Vai ostavatko reissuillaan kotimaahansa/nettikaupoista?
Olen vieläpä lievästi tiimalasin muotoinen, niin monien kauppojen koko XXS tai XS on väärän mallinen, kun ne on tehty minua 15 cm pidemmille joilla suorempi vartalonmuoto. Usein tuleekin sitten vaan joku trikookaapu otettua, esimerkiksi kaunista kotelomekkoa ei saa mistään.