Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipu vasemman rinnan alapuolella

15-vuotias tyttö
27.11.2017 |

Minulla on siis esiintynyt rintakipua vähän yli kuukauden ajan. Kerran tuli niin viiltävä kipu ettei pystynyt kunnolla hengittämään, koska se sattui niin paljon. Yleensä kipu on kuitenkin siedettävää, mutta silti todella häiritsevää. Olen syönyt nyt 2 laattaa e-pillereitä ja mietin voisiko kipu johtua niistä. Osaisiko kukaan auttaa mistä kyseinen rintakipu voisi johtua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole käynyt lääkärissä/hoitajalla? Oletko liukastunut, kaatunut tms ja lyönyt kylkesi (murtunut kylkiluu on pitkään kipeä)?

Vierailija
2/8 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori, ota yhteyttä terkkariin tai lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sellaista kipua joka pahenee kun vetää henkeä sisään?

Vierailija
4/8 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla sijainnin perusteella ruonsulatukseen liittyvää kipua.

Vierailija
5/8 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut e-pillereiden haittavaikutukset? Miksi haluat aloittaa hormonit noin nuorena? Toivottavasti syöt niitä esim. kuukautiskipujen vuoksi etkä ehkäisyn (terveellisempiäkin ehkäisykeinoja on).

Vierailija
6/8 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vas. Kylkikaaren alainen kipu johtuu ilman kertymisestä paksunsuolen mutkaan.

Mutta lääkäriin vaan jos epäilyttää..

Vierailija
7/8 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just tällästä.

Vierailija
8/8 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit on minulla ehkäisyyn ja muita ehkäisymenetelmiä joita voisin käyttää ei ole kuin kondomi ja e-pillerit on paljon helpompikäyttöisempiä ja halvempia. Ehkäisyaastareita jne. En voisi käyttää korkean hinnan vuoksi.