Kipu vasemman rinnan alapuolella
Minulla on siis esiintynyt rintakipua vähän yli kuukauden ajan. Kerran tuli niin viiltävä kipu ettei pystynyt kunnolla hengittämään, koska se sattui niin paljon. Yleensä kipu on kuitenkin siedettävää, mutta silti todella häiritsevää. Olen syönyt nyt 2 laattaa e-pillereitä ja mietin voisiko kipu johtua niistä. Osaisiko kukaan auttaa mistä kyseinen rintakipu voisi johtua?
Kommentit (8)
Oletko lukenut e-pillereiden haittavaikutukset? Miksi haluat aloittaa hormonit noin nuorena? Toivottavasti syöt niitä esim. kuukautiskipujen vuoksi etkä ehkäisyn (terveellisempiäkin ehkäisykeinoja on).
Usein vas. Kylkikaaren alainen kipu johtuu ilman kertymisestä paksunsuolen mutkaan.
Mutta lääkäriin vaan jos epäilyttää..
Pillerit on minulla ehkäisyyn ja muita ehkäisymenetelmiä joita voisin käyttää ei ole kuin kondomi ja e-pillerit on paljon helpompikäyttöisempiä ja halvempia. Ehkäisyaastareita jne. En voisi käyttää korkean hinnan vuoksi.
Miksi et ole käynyt lääkärissä/hoitajalla? Oletko liukastunut, kaatunut tms ja lyönyt kylkesi (murtunut kylkiluu on pitkään kipeä)?