Mies, voisitko seurustella feministin kanssa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koska feministit ovat usein keskimääräistä älykkäämpiä
Hyvä että joku osaa tehdä myös sarkasmista huumoria näinkin sairaasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koska feministit ovat usein keskimääräistä älykkäämpiä
Ai millä perusteella? Molottavat että heidän pitää päästä johtajiksi miesten firmoihin sen sijaan, että perustaisivat oman firman. Älykäs perustaisi sen oman firman.
Olen torjunut feministejä seurusteluikäni aikana. Eli vastaus on ei.
Ainoastaan feministi mies on tosi mies. Jos ei ole feministi on typerys, nainen tai mies.
Yksikään naisystäväni ei ole koskaan ääneen tunnustautunut feministiksi, vaikka kaikki ovat pitäneet tasa-arvoa tärkeänä aivan kuin minäkin. Luulen, ettei feministit kiinnostu minusta, joten kysymyksellä ei juuri ole käytännön merkitystä.
Nope, koska en kestä ihmisiä jotka eivät elä kuten saarnaavat. Ihmisiä jotka vahtivat muiden istuma-asentojakin, mutta käyttäytyvät itse kuin emakot kuralätäkössä mm. naarmuttaen toisten autojen konepeltejä kännipäissään yrittäessään imitoida seksibeibejä (joita selvinpäin kritisoivat miesten miellyttämisyrityksistä).
Opiskelin viitisen vuotta yliopistossa alaa, jolla kaikki tytöt (en viitsi kutsua naisiksi niitä...) olivat feministejä. Virallisesti feministit ajavat tasa-arvoa. Nämä naiset kuitenkin suhtautuivat ajoittain avoimen vihamielisesti miehiin. Feminismin sliipattu julkisuus pyrkii tavoittelemaan jotakin yleistä hyväksyttävyyttä. Taustalla on kuitenkin katkeria naisia, jotka olettavat, että heidän henkilokohtaiset ikävyytensä johtuvat siitä, että maailmassa on miehiä.
En haluaisi parisuhteeseen feministin kanssa. He eivät kokemukseni mukaa ole sitä, mitä julkisuudessa väittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon kannattajan kanssa kyllä, mutta en feministin.
Sama asia
Tämä on yksi syy miksi feministejä vihataan. SINÄ olet yksi syy. Et voita ketään puolellesi tuolla tavalla, ärsystät vain.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan mieheni puolesta kyllä, hänkin on feministi.
Vähän kuin kaverini vaimo, joka kesäterassilla tiesi kaverini puolesta kertoa, ettei Pena enää pidä keskioluesta...
Ei mitään vaikeuksia, on monia muita ihmisryhmiä, joiden kanssa voisi olla paljon vaikeampaa. Lähtökohtaisesti kannatan tasa-arvoa. Feminismiä en kannata, koska se jo nimityksenä sulkee minut sukupuoleni perusteella ulkopuolelle. Keksikää tasa-arvon ajamiselle parempi sana, niin voin ihan hyvin kannattaa sitä.
Miksi seurustelisin ihmisen kanssa joka vihaa minua :D