Naiset rehellinen vastaus. Kiinnostaisiko vieras mies jos tällä on ...
... huhujen mukaan iso kalu ja todella hyvät sänkytaidot. Kestävä yhdynnässä ja tyydyttää naisen joka tavalla, kokemusta ja hyvät käytöstavat. Komea ja pitkä, sellainen täydellinen uros komealla peniksellä joka laukeaa vasta kun nainen on saanut tarpeekseen.
Voisiko kiinnostaa "pettää" tuollaisen miehen kanssa?
Kommentit (30)
Miksi se sinua kiinnostaa? Oletko joku pienimunainen joka kerjää täällä kaikkien naisten "koolla ei ole väliä ja oikeastaan pieni on parempi" -kommentteja?
Ei.En pidä isokaluisista, en ole masokisti. Normimittainen riittää hyvin.
Ei kiinnosta. Mulla on tuollainen jo kotona.
Ei isosta kalusta ole mitään hyötyä jos mies ei osaa käsitellä naista muuten. Seksi kun on muutakin kuin sitä jyystöä.
Ei kiinnosta kun oma mies on tuollainen. Eikä kiinnosta kyllä muutenkaan pettäminen missään olosuhteissa.
Ei. Löytyy jo kotoa, sitäpaitsi miesten suurin erehdys on luulla, että koolla on jotain väliä.
Sitäpaitsi miten voi olla kokemusta kun jokainen nainen on erilainen, kuten on jokainen mieskin? Ei ole vain yhtä tai kahta tapaa taata seksuaalinen tyydytys, kyllä se vaatii toisesta välittämistä ja sen opettelua mistä toinen tykkää, jota tuskin yhden panokerran aikana ehtii oppia?
No ei pelkästään noilla spekseillä. Voihan olla että inhoaisimme toisiamme. Joskus vain ei kemiat kohtaa. Mieluimmin otan sen pienimunaisen ja vähemmän komean ja sängyssä osaamattomamman, jos muuten on kemiaa.
Omalla on iso. Ei kiinnosta vieras patukka.
Ei kiinnosta. On automaattinen turn off jos pitkin kyliä juorutaan miehen panotaidoista ja tietää että itse olisi vaan n+1 sulka kyseisen polkijan hattuun.
En tiedä. Olen nelikymppinen ikäni naisten kanssa juorunnut, eikä ole tullut vastaan tuollaista huhua. Enkä usko, että ottaisin kovin tosissani, jos se joku päivä tulisi vastaan. Ei huhujen kanssa mennä sänkyyn. Eikä sitapaitsi mun kokemukseni mukaan peniksen ulkonäöllä ole mitään merkitystä siihen, kuinka kivaa on.
Mulla on mies kotona. Se kiinnostaa. Ja sen ominaisuudet - sekä ulkonäön että muutkin - tiedän varmaksi.
Turn off, suurelle osalle naisille fyysinenkin tyydytys tulee henkisen puolen kautta. Jos kehuu tyydyttävänsä naisen kuin naisen suurella peniksellään, mies on ihan pihalla.
Ei kiinnostaisi. Pettäminen yleensäkään ei kiinnosta ja seksin harrastaminen kenen tahansa kanssa vaatii muitakin speksejä kuin "ison kalun". Toki, jos saa valita niin voi sen seksikumppanin kalu olla aavistuksen keskimääräistä suurempi mieluummin kuin paljon pienempi, mutta paljon tärkeämpää on se miten sitä käyttää. Onhan siis isoa kiva katsella mutta juuri muuta itseisarvoa ei sillä ole normaalikokoiseen verrattuna.
Ei.
Eikä kiinnostaisi vaikka olisin sinkkukaan. Jos mies mainostaa itseään isolla peniksellään, niin yleensä se on merkki siitä, että jotain olennaista puuttuu. Yleensä korvien välistä. Ja aivot on muuten tärkein elin seksissä.
Kun olen parisuhteessa, olen siinä tosissani enkä hypi vieraissa. Edellytän toiselta myös samaa. Mitä mieltä olla muuten parisuhteessa? Jos olen sinkku, en mene mene sänkyyn ääliöiden kanssa. Mies, joka kirjoittaa itsestään aloittajan kaltaisen stoorin, kuulostaa ääliöltä.
Oletko ap tehnyt yhteenvetoa tämän galluppisi vastauksista.... :D ei taida oikein suosiota nyt löytyä.
Ei.