sterilisaatio, onko kellekään tehty, kaduttaako vai tyytyväinen?
Kommentit (8)
2 lasta ja ollaan tyytyväisiä. Ei kaduta.
Sterilisaatiosta vasta pari kuukautta joten ei ainakaaan vielä kaduta.
Minä en todellakaan halua lisää lapsia ja enkä halua yli kymmentä vuotta käyttää hormonaalista ehkäsyä. Minä halusin nimenomaan itselleni sterilisaation joten mies suostui siihen ilomielin.
nukutetaanko siinä ja sattuuko yms.?
niin runsaat kuukautiset, että sterilisaatio kiinnostaisi, kellään tarkempaa tietoa, tuleeko siitä muita vaivoja??
Vierailija:
nukutetaanko siinä ja sattuuko yms.?
Ainut kiusallinen vaiva voi olla se hartiapistos(minulla ainakin aika kova kipu) minkä vatsaonteloon laitettava kaasu aiheuttaa poistuessan elimistöstä.Muuten masu turvoksissa pari päivää.
Ei tarvinnut käyttää kaasua (niin kuin ei-synnytyksen-yhteydessä-tehdyssä) joten ei tullut mitään siitä vaivojakaan.
Olen ollut todella tyytyväinen. En halua enää yhtään lasta ja nyt erottuani ja uuden miesystävän kanssa olen todella tyytyväinen, kun ei tarvitse edes keskustella uusien vauvojen tekemisestä ja ehkäisykin on kunnossa :-)
En todellakaan kadu, vaan olen ollut täysin tyytyväinen niin heti operaation jälkeen kuin vuosia sen jälkeenkin.
mies kävi. Meillä on 2 lasta, mut mulla riskiraskauksia ja mies päätti, että hän menee. Nyt parannellaan paikkoja.