Kyllähän sitä välillä on vihainenkin menneistä, tavallaan
Mies jonka kanssa oli todella mukavaa ja rentoa viettää aikaa ja joka oikein himoitsi minua. Hän ei halunnut minusta tyttöystävää. Myönsi olevansa epävarma ja huonoitsetuntoinen. Kyllähän sitä välillä miettii, että kuinka epäviehättävä sitä täytyisi olla, jotta tuollaiset miehet uskaltaisivat antaa mahdollisuuden. Samainen mies keksimällä keksi minusta huonoja puolia, joita ei oikeasti edes ole. Hän väitti meillä olevan "koko ajan jotain kinaa", vaikka sanoin tuhat kertaa että en ole kinastellut yhtään mitään vaan ollut vain normaali oma itseni. Silti sama levy vain pyöri ja pyöri eikä mies halunnut millään uskoa, etten ole ilkeillyt. Päivänselväähän on, että tuo oli sellaista selittelyä itselle, että "en mä olis halunnutkaan."
No, katsotaan milloin joku ihana uskaltaa antaa mahdollisuuden näin eron jälkeen.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuhat kertaa sanoo jotain, niin kyllä siinä lievä jankkauksen tunnelma saattaa leijailla.
Onko hauskaakin ymmärtää tahallaan väärin? Kai minä jankkaan, jos mies jankkaa eikä anna olla. Olisi uskonut kerrasta, etten ole kinastellut mitään.
Olette molemmat jankkaajia, joten olisitte match made in heaven. ;) Mitään asiaa ei kannata sanoa kolmea kertaa enempää, kaikki sen yli on ajanhukkaa.
Muistan edelleen sen aamun, jonka hän pilasi. Kaikki oli olevinaan hyvin, olin matkalla kouluun. Sitten luin viestin, jossa mies veti maton jalkojeni alta taas vaihteeksi. Koko päivä oli pilalla. Hänellä oli tapana käyttäytyä kuin välittäisi, mutta sitten aina ennemmin tai myöhemmin todeta kylmästi, että ei hän mitään suhdetta halua minun kanssani nyt eikä koskaan. Ei hän mikään The Unelma tietysti ollut muutamasta eri syystä, mutta minä olin häneen kiintynyt ja välitin.
Vierailija kirjoitti:
Olette molemmat jankkaajia, joten olisitte match made in heaven. ;) Mitään asiaa ei kannata sanoa kolmea kertaa enempää, kaikki sen yli on ajanhukkaa.
Minua v*tutti se, että mies himoitsi ulkonäköäni, mutta keksimällä keksi minulle huonoja puolia joita minussa ei ole. Eli juuri vaikkapa ilkeily ja kinastelu, vaikka kuinka puolustin itseäni, ei mies antanut periksi vaan päätti, että sellainen minä vain olen ja piste. Ei tämä ole mikään viime viikon juttu. Kunhan katkerana muistelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua v*tutti se, että mies himoitsi ulkonäköäni, mutta keksimällä keksi minulle huonoja puolia joita minussa ei ole. Eli juuri vaikkapa ilkeily ja kinastelu, vaikka kuinka puolustin itseäni, ei mies antanut periksi vaan päätti, että sellainen minä vain olen ja piste. Ei tämä ole mikään viime viikon juttu. Kunhan katkerana muistelen.
Anna olla, jos ette edes ole yhdessä enää. Mitä noita muistelemaan ja jos olette yhdessä, niin sitä suurempi syy unohtaa turhat kinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla, jos ette edes ole yhdessä enää. Mitä noita muistelemaan ja jos olette yhdessä, niin sitä suurempi syy unohtaa turhat kinat.
Ei hän mitään suhdetta halua kanssani. Muisti oikein mainita, että hän ryhtyy suhteeseen sitten kun löytää sen oikean, ja minä voin tehdä samoin. Voi kiitos vain luvasta, enpä ilman sitä olisi osannut toimia.
Vihaan sitä, kun epävarmat ihmiset eivät anna toiselle edes mahdollisuutta vaan torppaavat kaiken jo valmiiksi, ettei vain pääse sattumaan. Harmi vain, että minä olen aina ollut aito ja rehellinen ja saanut siitä kiitosta eräältä exältäkin.
Tuorein exäni sentään osasi esittää alussa itsevarmaa. Kyllä minä arvostan tuollaista pientä feikkaustakin enemmän kuin toisen torppaamista varmuuden vuoksi. Mikään ei auta, kun toinen ei vain tahdo antaa mahdollisuutta näyttää mitä oikeasti olet.
Jos tuhat kertaa sanoo jotain, niin kyllä siinä lievä jankkauksen tunnelma saattaa leijailla.