Jos voisit mennä takaisin vuoteen 1980?
Jos voisit palata omana itsenään saman ikäisenä kuin nyt vuoteen 1980 ja saisit miljoonaa dollaria sekä kokemus kestäisi viikon ja sen jälkeen teleporttaisit nykyhetkeen. Historian muokkaaminen olisi mahdollista. Joten mitä tekisit te?
Kommentit (14)
Estäisin Lennonin murhan. Loppuviikon hän sais kiitollisuudesta hengailla mun kanssa ja pistettäis milli sileäksi.
Vierailija kirjoitti:
Estäisin Lennonin murhan. Loppuviikon hän sais kiitollisuudesta hengailla mun kanssa ja pistettäis milli sileäksi.
Ei paha👍
Kävisin aiheuttaa vanhemmille semmoisen riidan tietylle kuukaudelle, että minä jäisin tekemättä.
Ostaisin muutaman sijoitusasunnon :)
Estäisin isääni tapaamasta tiettyä naista. Tosin en oo ihan satavarma oliko vuosi -81.
Sanoisin kampaajalle, että älä teekään permanenttia, pelkkä pesu + tasaus riittää.
Sitten kävelisin Suomen Pankkiin ja neuvoisin niitä lopettamaan älyttömän lainaamisen. Suomi pelastuisi lamalta ja sadoilta itsemurhilta.
Estäisin isääni myymästä vihreää Kleinbusia...
Järjestäisin silloisen itseni muuttamaan pois väkivaltaisten vanhempien luota vähintään 150 km päähän.
Tappaisin Nipa Neumanin. Dingo on paskaa.
Koska ne rahat olivat dollareissa, niin kai minun olisi mentävä Floridaan ostamaan asunto. Sinne olisi ollut aina hyvä paeta talvea ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tappaisin Nipa Neumanin. Dingo on paskaa.
Minä maksaisin Mamban ja Yön tyypeille, että pitäisivät suunsa supussa. Ne ne vasta pa💩💩aa ovatkin...
Tappaisin John Titorin.