Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luet ja vastailet ketjuihin?

Minä vaan
26.11.2017 |

Kun näitä viestiketjuja on lueskellut, on käynyt selväksi, että monilla menee tunteisiin. Joten miksi luet ja kommentoit jos lopputuloksena on vain "kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin"?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän sadomasokistinen vissiin

Vierailija
2/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on keskustelupalsta niin luen itseäni kiinnostavia aiheita ja joskus vastailenkin. Nyt vastasin sinun aloitukseesi.

Vierailija
4/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä on viihdettä parhaimmillaan. Lukea, kun naiset ovat viimeinkin saaneet internetyhteyden keittiöön ja kertovat nyt mielipiteitään, joilla ei ole mitään merkitystä. :D

Vierailija
5/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä jos mulla on mielipide johonkin kiinnostavaan asiaan, niin siihen ketjuun kommentoin. En kuitenkaan ole täällä mieltäni pahottamassa, omassa elämässä on tarpeeksi mistä oikeasti huolehtia ja tämä palstailu on lähinnä viihdyttävää ja tietäähän sen nyt jokainen, että iso osa ketjuista on provoja joten miksi pahottaa mielensä. :D 

Vierailija
6/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saisi lukea ja vastailla? Nyyh, yhyy :,(

Vierailija
7/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä on viihdettä parhaimmillaan. Lukea, kun naiset ovat viimeinkin saaneet internetyhteyden keittiöön ja kertovat nyt mielipiteitään, joilla ei ole mitään merkitystä. :D

Viimeinkin? Ostin ekan tietsikan 1998.

Vierailija
8/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on elämää ja tykkään välillä kommentoida juttuja. Täytyy myöntää että olen jäämässä koukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan