Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatut miehet yrittää iskeä sormus sormessa. Ihanan rehellistä !

Vierailija
26.11.2017 |

Tämä on nyt etenkin pikkujouluaikana huomattu. Ollaan hunajaista ja tarjoillaan juomia ilmeisesti "vastapalveluksen" toiveissa. Kyllä minä ne juomat juon ja pari sanaa vaihdan, mutta minun osaltani homma päättyy siihen. Sitteb he tulevat taas kotiin, vonkaamaan teiltä. Ihanan rehellistä 😂

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä vein tällaisen kerran kotiini ja oli muuten hyvää seksiä.

Vierailija
2/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas sulla säälittävät huvit. Itsellä taas on varaa maksaa omat juomat ja vien kotiini sen vapaan komistuksen 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä on niin paljon rahaa, että saa tarjoilla tuntemattomillekin. Hyväntekeväisyyttä tavallaan.

Vierailija
4/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukaverini kävi kaveriensa suosituksesta ostamassa ihan itse itselleen sormuksen ja flaksi parani kertaheitolla.

Vierailija
5/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskemistäkö se heti on, jos juttelee ja tarjoaa juomia? Silloin harvoin, kun käyn ravintolassa, niin miehet hakeutuu juttelemaan kanssani. Kerron heille heti, että minulla on mies ja hyvä elämä hänen kanssaan ja mieheni viereen menen nukkumaan. Silti jutut jatkuu ja meillä on hauskaa ja miehet tarjoaa juomia, vaikka sanonkin ettei tarvitse, että ostan juomani itse.

Vierailija
6/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkukaverini kävi kaveriensa suosituksesta ostamassa ihan itse itselleen sormuksen ja flaksi parani kertaheitolla.

Toki. Sitä kun kuvittelee, että se varttu ei jäisi lahkeeseen roikkumaan vaan älyäisi palata kotiinsa.

Vierailija
7/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee ihan samaa.  Tinderissä sen oikein näkee, kun joka toisella on kuvissa sormus sormessa.

Vierailija
8/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitään vain 'pientä jännitystä'?