Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potentiaalisesta seurustelukumppanista

Vierailija
26.11.2017 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt jonkin aikaa ja alan olla selvillä hänestä kohtuullisen hyvin. Kuitenkin pari asiaa häiritsee; hän on koiraihminen ja aikaisin nukkumaan menijä. Molemmat seikat on ihan tutkimuksissakin todettu liittyvän... no... tuota... hieman vähemmän intellektuelliin ihmiseen. Haluaisin miehen olevan älyllisesti tasavertainen kanssani ja pelkään ettei tämä mies, kaikista muista hyvistä ominaisuuksista huolimatta, ole kuitenkaan se, jonka kanssa haluaisin elää loppuelämäni. Mitä mieltä olette, keep it or leave it?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Yleensä sellainen ihminen jonka ei tarvi egoaan korostaa tai syvällisiä keskustella sellaisen kanssa josta ei ole varmuutta eteenpäin ei tarkoita että olisi sinua tyhmempi. Tosin katsoisin ihan muita kuin tuollaisia asioita. Nimittäin loppujen lopuksi vaikka olisi kuinka viisas tahansa. Et hänen kanssaan montaa vuotta ole jos muuten ei stemmaa. Tosiaan jos ei nyt ole vielä niin tietoinen esimerkiksi sinua kiinnostavista asioista niin voi vuosien kuluttua kuitenkin auttaa sinua syventämään omalla tavallaan. Lisäksi saattaa kiinnostua asioista vuosien varrella. Ihminen voi muuttua....

Vierailija
2/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihminen... :X En seurustelisi, kissat ovat huomattavasti älykkäämpiä ja muutenkin elegantimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös tuo ole hyvä juttu jos on rikas ja vähän tyhmä?

Vierailija
4/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se dorka.

Vierailija
5/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käyttäisi tutkimuksia hyödyksi kun niitä kerran on olemassa? Kerrankin joku muukin ajattelee kuin mä. ;) Sielunkumppanini. Tuntuu että liian usein mennään intuitiolla eikä tiede edellä naisten parissa.

Vierailija
6/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et itsekään vaikuta järin älykkäältä kun et ymmärrä tilastollisista korrelaatioista näemmä mitään. Aikaisin nukkumaan menevät koiraihmiset tosiaan tilastollisesti ovat usein vähemmän älykkäitä kuin iltaihmiset (ja kissojen ystävät) mutta eroa ei todellakaan voi yleistää kaikkiin. Se että eroa on, ei tarkoita että ero toteutuu kaikissa yksilöissä. Lisäksi älykkyyserot eivät ole kovinkaan suuria. On olemassa myös huippuälykkäitä aamuihmisiä, usko pois. :)

Itselleni tuollainen mies ei tosin sopisi, sillä iltaihmisenä en viihtyisi seurassa joka menee nukkumaan kun itse olen virkeimmilläni. Lisäksi en koskaan suostuisi asumaan koiran kanssa samassa taloudessa.

N25

Vierailija
7/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Usan presidenteissä on vasenkätisiä "liikaa" ja taitavat olla paljon pitempiäkin kuin keskinkertaisemmat. Just sayin'. Eihän siitä Usan presidenttiä ehkä tule vaikka olisi 190 ja vasuri mutta jos haluat varmemmin menestyvän vaimoksi niin... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä