Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsitkö sinäkin tänä aamuna kihlaliitossa?

Vierailija
26.11.2017 |

Kihloissa on ihanaa olla ♥️

Heräsitkö sinäkin tänä aamuna kihlaliitossa?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. :(

Vierailija
2/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku. :(

Tsemppiä! Ensi vuonna tähän aikaaan ehkä sinäkin olet onnellisesti kihloissa 🔗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kihlaliitossa, Typerää pelleilyä.

Vierailija
4/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa heräsin.

Vierailija
5/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vaihtoehto "olemme kihloissa, mutta meillä ei ole aikomusta mennä naimisiin, koska meidän suhde on niin paljon syvempi ja merkityksellisempi kuin muiden ihmisten suhteet ja olemme aivan älyttömän sitoutuneita toisiimme"?

Vierailija
6/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten. Naimisiin pitäisi mennä, mutta ei löydy vapaaehtoisia ottamaan asiasta selvää, miten se tapahtuu.

Vierailija
7/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vaan vielä löytänyt sitä oikeaa ♥️ Kyllä kihlautuminen sitten tuntuu luontevalta, kun törmää siihen ihmiseen, jonka kanssa tietää haluavansa kihloihin!

Vierailija
8/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on vaihtoehto "olemme kihloissa, mutta meillä ei ole aikomusta mennä naimisiin, koska meidän suhde on niin paljon syvempi ja merkityksellisempi kuin muiden ihmisten suhteet ja olemme aivan älyttömän sitoutuneita toisiimme"?

No sehän on tuolla, ”kyllä, puolisoni ja minä olemme kihloissa”. Hassupöö ♥️

Vierailija
9/27 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottele rauhassa, äläkä ole liian kyyninen! Minäkin pääsin ekaa kertaa kihloihin vasta 18-vuotiaana.

Vierailija
10/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Vierailija
11/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh kyllä me paljon puhutaan siitä että ollaan naimisiin menossa mutta ei tuo mies ole edes kosinut. Pitäisikö vaan jättää se?

Vierailija
12/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh kyllä me paljon puhutaan siitä että ollaan naimisiin menossa mutta ei tuo mies ole edes kosinut. Pitäisikö vaan jättää se?

Mitä jos sä kosisitkin häntä?

Vierailija
13/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai mä kihlaliitossakin kun olen naimisissakin.

Vierailija
14/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin asti ollaan keretty jo :)

Vierailija
15/27 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille kihloissa oleville ja kihlaliitosta haaveileville!

Vierailija
16/27 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on tuolla, ”kyllä, puolisoni ja minä olemme kihloissa”. Hassupöö ♥️

Ei ole sama asia. Höpsöliini.

Vierailija
17/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottele rauhassa, äläkä ole liian kyyninen! Minäkin pääsin ekaa kertaa kihloihin vasta 18-vuotiaana.

Minä olin 19, kun menin ensimmäistä kertaa kihloihin. Suhde jatkui kolme ja puoli vuotta. Nykyinen kihlaliittoni on jatkunut jo 20 vuotta. Tuntuu mukavalta tietää, että olemme yhdessä rakkaudesta emmekä taloudellisen hyödyn vuoksi.

Vierailija
18/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 19, kun menin ensimmäistä kertaa kihloihin. Suhde jatkui kolme ja puoli vuotta. Nykyinen kihlaliittoni on jatkunut jo 20 vuotta. Tuntuu mukavalta tietää, että olemme yhdessä rakkaudesta emmekä taloudellisen hyödyn vuoksi.

Me menimme kihloihin ja naimisiin rakkaudesta ja koska halusimme sitoutua loppuelämämme ajaksi. Rakkauteen kuuluu myös halu turvata puolison asema taloudellisesti ja juridisesti, eikä ajatella pelkästään omaa etuaan. Jos ei uskalla sitoutua pysyvästi tai epäilee puolisoaan taloudellisen hyödyn onkijaksi, ei silloin kannata mennä naimisiin. Kun kohtaa Sen Oikean, tulee halu ja tahto mennä myös naimisiin hänen kanssaan.

Vierailija
19/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin sängyssä. Minua ei ap:n kihlautumiset kiinnosta vaan pikemminkin se, monenko viikon päästä  itkee täällä, että jätkä petti ja löi ja vei muumimukit mennessään.

Vierailija
20/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Onko sillä sitten väliä minkä takia on yhdessä, kun todennäköisesti en tätä nykyistä pitempää tai onnellisempaa avoliittoa ehdi elämässäni enää suorittaa.