The Joulukalenteri tulee joulukuussa Subilla! Joulu on siis pelastettu!
Ihanaa, että tämä paras TV-joulukalenteri ikinä näytetään uusintana. Pääsee taas kuulemaan ihanat Ollin "Seikka on saletti" ja "Mahotonta meninkiä". Pääsee myös näkemään ne Kertun pitkät puhelinsessiot, Kertun lahjatoivomukset "monitoinikoneesta" ja kuulemaan Kertun lausahduksen "joulu on vain kerran vuodessa, isänpäivä sentään joka syksy". Sekä tietenkin ihanat tonttujen lausahdukset, kuten Handen "Why always me" ja sitten sille vastataan, että "Because sulla on rumimmat kuteet ja pisin naama, Hande". Tietenkin myös ihana "On rankkaa olla tonttumies" -laulu, joka kruunaa kaiken. :)
Kommentit (10)
Siis yyyyyh musta tuntuu että oon suunnilleen ainoa omassa ikäluokassa joka ei rakasta THE joulukalenteria, en ymmärtänyt sen hauskuutta silloin enkä vieläkään. Onneksi minun ei ole sitä pakko katsoa, kiva teille jotka tykkäätte että se uusitaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis yyyyyh musta tuntuu että oon suunnilleen ainoa omassa ikäluokassa joka ei rakasta THE joulukalenteria, en ymmärtänyt sen hauskuutta silloin enkä vieläkään. Onneksi minun ei ole sitä pakko katsoa, kiva teille jotka tykkäätte että se uusitaan.
Sama juttu täällä. Se suomen ja englannin sekoittaminen tuntui todella väsyneeltä läpältä jo silloin ”tuoreeltaan”.
Minulla on se dvd:nä ja tänä vuonna katsoin ensimmäistä kertaa lasten kanssa, tästä tuleekin sitten perinne eli syödään uunilämpimä torttuja ja katsotaan The Joulukalenteria <3
" Amatööritontut!"
Siis miten siinä voi olla ikäraja ainoastaan 7 vuotta? Lasten ei tule antaa katsoa tuota joulukalenteria! Siellä on mm. viittauksia seksiin, taidettiinpa kerran puhuakin jostain kello viiden seksistä tms. Lisäksi siinä juodaan viinaa ja puhutaan alatyylisiä juttuja.
Yksikään vastuullinen vanhempi ei anna lastensa katsoa tuota joulukalenteria! Lisäksi tuo ikäraja pitäisi nostaa ainakin 16 vuoteen ja esitysaika laittaa jonnekkin klo 23 aikoihin illalla.
Suomea ja englantia sekaisin? Dount kill mii tu thö nauruun!
Vierailija kirjoitti:
Siis miten siinä voi olla ikäraja ainoastaan 7 vuotta? Lasten ei tule antaa katsoa tuota joulukalenteria! Siellä on mm. viittauksia seksiin, taidettiinpa kerran puhuakin jostain kello viiden seksistä tms. Lisäksi siinä juodaan viinaa ja puhutaan alatyylisiä juttuja.
Yksikään vastuullinen vanhempi ei anna lastensa katsoa tuota joulukalenteria! Lisäksi tuo ikäraja pitäisi nostaa ainakin 16 vuoteen ja esitysaika laittaa jonnekkin klo 23 aikoihin illalla.
Heh heh. Olen katsonut The Joulukalenterin kokonaisuudessaan sen jokaisella esityskerralla, eli kolme kertaa aikaisemmin. Ne esityskerrat olivat siis vuosina 1997, 1998 ja 2007. Ja katsonpa nyt tälläkin kertaa, eli nyt vuonna 2017 tulee neljäs esityskerta täyteen ja olen sitten taas katsonut kaikki esityskerrat. Tuolloin ensimmäisten esityskertojen aikoihin olin lapsi, eikä ole mitään traumoja jäänyt tai kieroon kasvamista osaltani tapahtunut. :)
Kannattaako katsoa? Pätkät mitä on nähnyt ei vakuuta.
Vielä viime joulukuussa kaikki jaksot näkyivät Youtubessa. Nyt näyttää olevan vain lyhyitä klippejä. Harmi. Minulla ei ole televisiota. On varmaan postettu Youtubesta juuri siksi, että sarja näytetään televisiosta.
Minulla ne DVD:llä, joten joka joulu pelastettu 😄