Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkoiset peräpukamat pois?

Vierailija
25.11.2017 |

Kohta 2 viikkoa ollut pukama (pallomainen) keskellä hanuria. Miten tuon saisi pois? Vai voiko se vain kadota?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukamarasvaa apteekista. jos on oikein kivulias eikä salvat auta, niin lääkäri puhkaisee sen tarvittaessa. Useimmiten lähtevät omahoidolla.

Vierailija
2/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitsemisen lisäksi työnnä sitä varovasti takaisin ja vessassa asioinnin jälkeen kylmällä vedellä suihkuttelu viimeiseksi saa niitä verisuonia supistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellämainittujen lisäksi huolehdi että saat tarpeeksi kuituja että ulostemassa pysyy pehmeänä. Eikä saa istua pöntöllä liian pitkään eikä yhtään saa ponnistella.

Vierailija
4/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pukamarasvaa apteekista. jos on oikein kivulias eikä salvat auta, niin lääkäri puhkaisee sen tarvittaessa. Useimmiten lähtevät omahoidolla.

Oikeastaan ei ole kivulias ( enää), mutta 2 viikon aikana ei ole tapahtunut muutosta. Eli pitäisikö tuon pienentyä tjs? Voiko sen työntää takaisin sisään?

Vierailija
5/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkitsemisen lisäksi työnnä sitä varovasti takaisin ja vessassa asioinnin jälkeen kylmällä vedellä suihkuttelu viimeiseksi saa niitä verisuonia supistumaan.

Mihin asti se pitää työntää :)

Suihkussa olen koettanut, mutta kivuliaan tuntoista.

Vierailija
6/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun istut pöntöllä (helpompi istuen ) työnnä sitä varovasti takaisin reikään.

Vierailija
7/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrvällä kun lykkii sinne sisälle päin niin pysyy ja sperma voitelee lopuksi. Hyi saatana miten ällottävä aihe. Mä varmaan tappasin itteni jos peräreikä tollei alkais prolapsoitumaan.

Vierailija
8/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun istut pöntöllä (helpompi istuen ) työnnä sitä varovasti takaisin reikään.

Pitää koettaa suihkun jälkeen pöntöllä pitää työntösessio :) kiitti vinkistä!

Vierailija
9/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyrvällä kun lykkii sinne sisälle päin niin pysyy ja sperma voitelee lopuksi. Hyi saatana miten ällottävä aihe. Mä varmaan tappasin itteni jos peräreikä tollei alkais prolapsoitumaan.

Mä varmaan tappasin itteni, jos olisin noin ajatteleva ihminen ja huomaisin kirjoittelevani vauva palstalla... Menisitkö vaikka töihin ja hankkisit elämän?

Vierailija
10/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan tappasin itteni, jos olisin noin ajatteleva ihminen ja huomaisin kirjoittelevani vauva palstalla... Menisitkö vaikka töihin ja hankkisit elämän?

Lauantaina ei ole töitä. Mä taas en oikeesti tappaisi itteeni ton takia, mutta kiertäisin kyllä kaltaisesi heikkomieliset ihmiset niin kaukaa kuin mahdollista.

Vierailija
11/11 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää koettaa suihkun jälkeen pöntöllä pitää työntösessio :) kiitti vinkistä!

Aluksi voi tuntua ettei mitään tapahdu mutta lääkkeidenkin kera pikkuhiljaa sen pitäisi onnistua.