Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies flirttailee muille naisille

Jatta
25.11.2017 |

Olen 25v nainen ja ollut puolisen vuotta suhteessa 50v miehen kanssa. Mies oli hiljattain eronnut kun tapasimme. Hänellä on historiassaan pettämistä.
Hän kyllä huomioi minua kun olemme kahden, mutta flirttailee muille myös minun läsnäollessani. Ei kaikille vaan joillekin tietyille, joista näyttää pitävän. Kehuu heitä minun kuullen, jopa koskettelee. Ei varmasti menisi sen pidemmälle, mutta onko ookoo? Tämä kaikki useimmiten täysin selvin päin. Olenko hullu, jos ajattelen, että hän on kuitenkin uskollinen? Hän on korkeassa asemassa, hauska ja pidetty.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko naiivi. Kaikki tuntemani sarjaflirttaajat ovat myös pettäneet tilaisuuden koittaessa.

Vierailija
2/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on menneisyydessä pettäminen ollut ongelmana, se on ongelma myös tulevaisuudessa. Sinuna en olisi niin sinisilmäinen että luotat että "ei varmasti petä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet hänelle vain nainen muiden joukossa. Et erityinen, joten hän flirttailee ja iskee muitakin. Älä luota että ei petä.

Vierailija
4/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi! Kyllä tulisi jättö minun taholtani hyvin nopeaan!

Vierailija
5/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ookoo.

Vierailija
6/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole isää?

Etsi itsellesi oikea mies. Tuolla seniorikansalaisella alkaa jo ikä painaa, käytöksestä päätellen.

Ihan turha luulla, että flirttailu loppuu, se on nimittäin tapa ja taipumus, joka ei parane siinä vaiheessakaan kun jo lykkäät häntä pyörätuolissa.

Hänelle sinä olet vain voitonmerkki, jolla osoitetaan oma kykeneväisyys ulospäin; yksi sulka hatussa muiden samanlaisten joukossa.

Vierailija
7/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vielä hänen kanssaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi