Mihin baariin olette lähdössä tänään?
Kommentit (21)
Korovan Maitobaariin Tehojuomalle.
Old Bankkii Turus. Ei ny viäl, mut sit myähä. Ei siäl kukka kuitenka ol, mut hyvä kalja.
Pekka S kirjoitti:
Turun ravintola safariin pieksemään mu-ta-kuo-no-ja.
Se on velvollisuutemme pohjoista rotua kos...kohtaan!
Tämä kilttimies viettää aikansa pirkka kaljan kanssa pleikkaria pelaillen. Yöllä voisin taas rakastella vasuria.
Vantaan hotelliin. Ihania turvapaikanhakijoita. Nam.
Pari sanaa...Kaksi Hanaa. Vantaan valovoimaisin baari josta saa myös pimppaa ja peppua
En mihinkään kun ei ole varaa. Olispa, tekis mieli kossuvissyä. :D
Vierailija kirjoitti:
Missä baarissa ei ole mutiaisia ?
Itsellä ei ainakaan ole yhtäkään tullut vastaan. Tampereella asun. En kyllä kovin paljoa baareissa käykään, että voihan kokemukseni olla harhaanjohtava. :D
En mene kapakkaan, sillä Taivaallinen Isä on kattanut antimillaan baarinsa Minun tee-pöytääni!
En mihinkään. Ei ole kavereita ja yksin ei todellakaan huvita. Kyllä baareissa käydään kavereiden kanssa.
Stadin keskustaa vippimestaan. Sinne ei köyhä pääse snorttaa ja nussii.. Hissillä omaan loossiin.. Rahalla saa mitä vaan. Ja sanon tän kaiken ylpeenä kusipäänä. maisa torpat ja tukiaiset ja kalinaiset ja muut noi jääny itkee ovelle..Laatuu pääsee ineen.
Juuri tänään pohdin miehelle ääneen, että taidetaan olla jo vanhoja ja väsyneitä kun en edes muista milloin viimeksi olisi tehnyt mieli baariin. Enkä ole edes oppinut sanomaan niitä baareiksi. Minulle ne on ravintoloita ja yökerhoja.
Just tässä henkisesti valmistaudun töihin lähtöön, pikkujouluaika, kiva ilta tiedossa, tai sitten ei...
En mihinkään. Tarkemmin sanottuna olen jo käymässä yöpuulle. Olen työviikon jäljiltä aivan loppu, kuten olen ollut koko syksyn. Välillä mietin että olisi kiva käydä jossain mutta sitten muistan etten jaksa valvoa hirveästi kymmentä pidempään.
Kuopio, Ottopoika. Kaikki nätit hevinaiset vaan juttelemaan stetsonimiehelle! :)
En mihinkään, en ole käynyt baariin vuoteen.
baarikärpäseen etsimään munaa :)