Miten saisin oikeasti tietää onko perseeni hyvä vai liian lättä?
Ja ei, en aio laittaa kuvaa instaan ja odotella tykkäyksiä. Mutta onko mitään tapaa jolla asian voisi oikeasti "mitata"?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt ongelmitta istumaan, perseesi on hyvä.
TÄMÄ!
Hyvä perse on sellainen, josta sen omistaja tykkää. Itsetuntoa! Itsetuntemusta!
Kun katsot peilistä sivuprofiiliasi niin miten iso on ero leveyksissä vyötärön, peffan ja yläreisien välillä?
Vähän samoja olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen että peffa on ihan riittävä jos se ei sulaudu yläreisiin ja on edes vähän muotoa.
Kiiltonahkalegginssit jalkaan ja baariin jos on vientiä ja iskuyrityksiä niin perse on hyvä ;)
Älä huoli.. Kyllä se mies ottaa sinut lättäperseineen jos se sinusta tykkää. Ulkonäkö"viat" ovat kuin lahjoja, ne näyttävät rakkauden aitouden. Jos mies hylkää jonkun ulkonäköseikan takia niin se ei rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Kiiltonahkalegginssit jalkaan ja baariin jos on vientiä ja iskuyrityksiä niin perse on hyvä ;)
Melkein kaikki perseet näyttää hyviltä kiiltonahkalegginseissä.
Sitten vasta jyvät erottuu akanoista kun ne legginsit riisutaan.
Mutta eihän niitä ole pakko riisua...
M
Vierailija kirjoitti:
Laita kahden euron kolikko lattialle ja ota pikkuhousut pois. Yritä poimia kolikko lattialta pakaroillasi. Jos onnistut, sulla on hyvä perse.
Uuh! Saisinpa minun kaluni olla sen kolikon tilalla!
-Setä66
Vierailija kirjoitti:
Laita kahden euron kolikko lattialle ja ota pikkuhousut pois. Yritä poimia kolikko lattialta pakaroillasi. Jos onnistut, sulla on hyvä perse.
Toisaalta jos kolikko häviää perseen poimuihin yrittämättäkin niin perse ei ole hyvä.
https://i.pinimg.com/736x/84/0f/2c/840f2c66dc99251a232351541efb3b1f--bi…
Jos on lähellekään tollainen niin B===D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos kolikko häviää perseen poimuihin yrittämättäkin niin perse ei ole hyvä.
Oletko testannut?
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/736x/84/0f/2c/840f2c66dc99251a232351541efb3b1f--bi…
Jos on lähellekään tollainen niin B===D
Priceless! :P
Farkuista. Istuuko farkut sun jalassa hyvin eli onko takaosa täynnä ja piukee. En tajua miksi lättäperseet käyttää farkkuja, kun nimenomaan se housutyyppi ei heille sovi.
Kenen mielestä? Toisten mielipiteiden kysyminen omasta ulkomuodosta on varsin vaarallista, koska mitään objektiivista vastausta ei ole. Annat vain ilkeille ihmisillä tilaisuuden tehdä kiusaa. Ratkaisevaa on se, miten sinä itse viihdyt kehossasi, sen perseesi kanssa. Ja toinen asia, MIKÄÄN ihmisen arvossa ei ole kiinni siitä millainen perse on. Moni on tänä päivänä harhautunut luulemaan niin, kun joka puolella on kuvia (usein photoshopattuja) siitä, millainen jonkun pitäisi olla. Se kuva on aina jonkun tekele, ja kertoo ainoastaan hänen omista mieltymyksistään. MInä en ikimaailmassa kyselisi jotain yleistä mielipidettä ulkomuodostani. Minun makuuni minulla on hiukan turhan iso perse, mutta mieheni rakastaa sitä yli kaiken. Ja hyvin se perseen virkaa hoitelee :) Arvosta itseäsi sellaisena kuin olet! Se on todella tärkeää. Muuten altistat koko elämäsi idioottien mielipiteille ja sitä kautta erilaisille mielenterveyden häiriöille. Ja sulla on vain yksi elämä.
Entä oletko tehnyt älykkyystestiä?
Saatko pysymään 0,5 litran muovipullon kannikoiden välissä ::D Kokeilin kerran ja mies tikahtui naurusta kun kävelin pullo vaossa xd
Vierailija kirjoitti:
Saatko pysymään 0,5 litran muovipullon kannikoiden välissä ::D Kokeilin kerran ja mies tikahtui naurusta kun kävelin pullo vaossa xd
Oliko 7up pullo?
Minäkuvasi on kehittymätön ja heikko. Kaipaat tykkäämisiä tuntemattomilta. Keskity persoonaasi ja siihen tutustumiseen. Et ole pelkkä perse. Jos joku tykkää sinusta peffasi takia, suhde päätyyy n y t .