Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumistuki hylätty

Vierailija
24.11.2017 |

Tänään tuli Kelalta kylmää vettä perseeseen, asumistuki on hylätty. Just muuttanut Mellikseen ja Hurstin valinnassa kävin ruokaa hakemassa josta sain yhden lenkkimakkaran viikonlopuksi.

Ai vittu, kyllä nyt herrat nauraa perseeseen, veroparatiisipakolaiset - mutta eivät kauan. Hekin joutuvat vielä viimeiselle tuomiolle ja lausumaan Herran Jeesuksen nimen ääneen ja polvistumaan hänen jalkojensa juureen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä hylätty?

Vierailija
2/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että päätös oli oikein? Itse jouduin elokuussa emsimmäisen kerran elämässäni hakemaan asumistukea ja päätös oli hylätty. Tein valituksen ja sain tuen, joka oli laskettu väärin. Tein toisen valituksen ja sain vihdoin tuen oikein laskettuna. Tuli tunne, että kokeilevatkohan he kelassa, että ihminen tyytyy väärin perustein tehtyyn päätökseen tai ei osaa valittaa asiasta.

Vierailija
4/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli hylkäämisen syy?

Vierailija
5/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että päätös oli oikein? Itse jouduin elokuussa emsimmäisen kerran elämässäni hakemaan asumistukea ja päätös oli hylätty. Tein valituksen ja sain tuen, joka oli laskettu väärin. Tein toisen valituksen ja sain vihdoin tuen oikein laskettuna. Tuli tunne, että kokeilevatkohan he kelassa, että ihminen tyytyy väärin perustein tehtyyn päätökseen tai ei osaa valittaa asiasta.

kokeillaan. meille on ohjeistettu täällä kelassa että kokeilemme ottaa tuet pois niin monelta kun mahdollista, ja joka ei valita- AIka hyvin olemme saaneet tähän asti varastettua ja vedtettyä vammaisilta lapsilta etenkin, tuntu niin mukavalta kun ELlin kansssa juhlitaan, yksikin sokea vanhus kuoli kun varastettiin sen toimeentulotuet. Hahahahah! Siitäs saitte !! Me saamme palkankorotuksen mitä enemmän saadan otettua tuet pois.

Vierailija
6/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokeillaan. meille on ohjeistettu täällä kelassa että kokeilemme ottaa tuet pois niin monelta kun mahdollista, ja joka ei valita- AIka hyvin olemme saaneet tähän asti varastettua ja vedtettyä vammaisilta lapsilta etenkin, tuntu niin mukavalta kun ELlin kansssa juhlitaan, yksikin sokea vanhus kuoli kun varastettiin sen toimeentulotuet. Hahahahah! Siitäs saitte !! Me saamme palkankorotuksen mitä enemmän saadan otettua tuet pois.

Olenko paha ihminen, kun repesin tälle...

Vierailija
7/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa voi olla perää. Olen itse saanut kahdesti hylätyn päätöksen erään tukimuodon suhteen koska kela oletti etten kahden seikan takia ole siihen oikeutettu. Hakemusta tehdessä noita asioita ei kysytty, valituksessa toin ne esiin ja päätös pyörrettiin.

Vierailija
8/11 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella päättelen, että ap ei ole lähettänyt sinne vuokrasopimustaan tai jotakin mitä olisi tarvittu :D Ei saanut aikaiseksi vastata edes siihen että miksi hylättiin...

Vierailija
9/11 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa itsesi ruskeaksi ja mene Helsinkiin Hengailemaan ilman papereita.

Vierailija
10/11 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Kainuuseen! Täällä vuokrat edulliset ja asumistukea tippuu. Kaljakuppiloita riittää, leipäjonoista en ole varma. Elämänlaatu 110%.

Vierailija
11/11 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuiko liitteitä tai jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä