Banaani, vesipullo ja pillimehut. Niillä (synnyttävän mies) voi varautua pitkäänkin odotusaikaan? Linkki
https://yle.fi/uutiset/3-9939385
Yhdellä banaanilla mies pärjää vaikka sen 17,5 tuntia, minkä tuo minulla kesti?
Kommentit (9)
Mies pärjää koska tahansa viikon syömättä, moni paastoaa 18h vuorokaudessa viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Sairaaloissa pitäisi olla kanttiini 24/7. Itse olin lapseni kanssa 24/7 5 päivää ja mun ruokailut oli ongelma
Ei me syöty mitään kummassakaan synnytyksessä. Ei tullut edes mieleen. Esikoisen synnytyksen jälkeen mies ja vauveli nukkui tuntikausia (perhehuone). Ei ollut ruoka ensimmäisenä mielessä.
Harvalla synnyttämään lähtö tapahtuu niin kiireellä ettei ehdi eväitä tehdä. Oma mies teki eväät, kun yöllä ei sairaalasta saa mitään syötävää. Hulluahan hänen olisi ollut nälissään kärvistellä yön yli.
Pillimehu? Hehe! Lapset juo pillimehua, ei raavaat miehet.
No miksei sinne laukkuun voi pakata vaikka jotain eväspatukoita tai rusinoita tms ei pilaantuvaa jo etukäteen? jos tulee kiire niin ei tarvi eväitä alkaan väsään, mutta on ainakin jotain mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ei me syöty mitään kummassakaan synnytyksessä. Ei tullut edes mieleen. Esikoisen synnytyksen jälkeen mies ja vauveli nukkui tuntikausia (perhehuone). Ei ollut ruoka ensimmäisenä mielessä.
No ei ehkä sinulla, mutta kai sille miehellekkin voi tulla nälkä ja alkaa heikottamaan kun näkee vielä verta siihen päälle.
Vieläpä että banaani, juomapullo TAI pillimehut .