Sinä, jonka mielestä sinulla on epäterveelliset elämäntavat. Mitä olet syönyt/tehnyt tänään?
Niin?
Itse polttanut askin tupakkaa ja syönyt 200g kanaa. Niin ja istunut tietokoneella töitä tehden.
Kommentit (28)
Aamulla: puuro solerittomalla mehukeittoa & banaani
Lounas: Kasvisruokaa, salaattia & rahkajälkiruoka
Välipala: Smootie
Päivällinen: Nachot jauhelihalla ja juustokastikkeella, juomaan cokis
Iltaherkut: puoli pussia dumleja
Päivä toimistotöitä ja automatkat 2h, ruokakauppakäynti. Muuten sohvalla makoilua, illalla vielä löntystelykävelylenkki koirien kanssa.
Oikeasti epäterveellisesti elävä ei edes muista mitä on syönyt tai onko syönyt ollenkaan. Ja asia ei kiinnosta yhtään.
Jokin muistikuva on meetvurstileivästä eilen. Sen jälkeen viinaa ja tupakkaa.
Ehkä ihmetyttää, että kirjoitan selväjärkisesti, mutta alkoholistiammattilianen pystyy tähän.
Muihin verrattuna olen rappiolla. Aamulla kahvi rööki ja puoli kompaletta goudaa, rasvaa sionä jotain 40%. Lounasbuffaa ähkyyn asti ja ip duunin afterit: skumppaa, oluta ja sipsiä. Nyt menny pullo punkkua, välillä hupänny röökillä. Nyt aevon et meenkö saunaan ja vedän olutta vai lähdenkö duuniporukan perään... firmab piikkiin niin houkuttelis kyllä.
Menin eilen nukkumaan kello 2. Heräsin klo 11 ja söin aamupalan (2 palaa vaaleaa paahtoleipää + margariinia, juustoa ja maksamakkaraa ja kupin kahvia kauramaidolla). Poltin tupakan. Lähdin iltavuoroon kello 12:50 koska vuoro alkoi klo 13. Liikun työmatkat pyörällä, se kestää noin 1,5 min. Töissä olen enimmäkseen istunut paikoillani ja selannut nettiä koska työni on päivystysluonteista ja nyt on tosi hiljainen päivä. Klo 16 söin 2 lihapiirakkaa kurkkumajoneesilla. Poltin työpäivän aikana varmaan 5 tupakkaa. Pian lähden kotiin, käyn suihkussa, syön kupin sokerimuroja ja menen nukkumaan koska aamuvuoro alkaa taas seitsemältä.
Olen kaikesta huolimatta terve ja normaalipainoinen. Ehkä joku elämäntaparemontti olisi kuitenkin paikallaan.. :)
N25
Aamupalaksi 2 lasia vettä, cappuccino ja croissantti. 8-14 välillä olin koiran kanssa kaupungilla hoitamassa asioita ja kaverin kanssa kahvilla (tai lattella). Siinä sivussa tuli käveltyä 8 km. Join myös 500 ml pullon vihreä sitrusjääteetä (stevialla makeutettua)
Päivällisellä söin muutaman siivun kinkkuleikettä, parmesaanikuutioita, oliiveja ja paistettua munakoisoa parin paahtoleipäsiivun kanssa. Jälkkäriksi puolikas karamelli-merisuola-maitosuklaalevy ja kupillinen maitokahvia.
14 jälkeen olen makoillut vaan sohvalla.
Kohta pitäisi lähteä laittamaan vielä illallista. Jotain pastaa kenties?
Aamu: Leipää paistetulla kananmunalla, pikkelssillä ja juustolla. Kahvia.
Päivä: Pakastefalafeleja ja neljän tunnin päikkärit.
Ilta: Pizza, kokis, jäätelöä.
Röökiä tekis mieli, mutta en tiedä jaksanko mennä pihalle. Kuski toi pizzan kotiovelle, joten ei senkään takia tarvinnut liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paahtoleipää (juustolla, kurkulla kevyt levillä),jogurttia, kahvia (paljon), joululounas (kinkkua, laatikoita, rosollia yms), kasviskeittoa, suklaata 3 palaa (fazer/pipari). Illalla varmasti vielä jotain (ainaki suklaata 😱)
vierailija kirjoitti:
Olen syönyt lautasellisen kurpitsarisottoa ja lautasellisen perunamuusia ja lihakastiketta. Näiden lisäksi 3 kuppia kahvia.
Onko nää teille jotain harvinaisia terveellisiä päiviä vai ootteko oikeesti sitä mieltä että noi on jotenkin tosi epäterveellisiä ruokia? Siis joo, eihän noi nyt kaikkein terveellisimmästä päästä oo mutta ei kyllä mun mielestä älyttömän epäterveellistäkään.
Otsikossa kysyttiin ruokia ja tekemisiä. Jos ei liiku yhtään, niin mielestäni elämäntavat ovat huonot, vaikka sattuisi syömään suht normaalisti.
Aamupalaksi reissumiehen puolikas juustolla, meetwurstilla ja kurkulla, mehua, mandariini.
Aamupala vol2: 1 paistettu kananmuna+pekonia.
"lounaaksi" pieni annos kaalilaatikkoa+puolukkasurvosta ja lisäksi päivän aikana yhteensä 2 mariannekeksiä juustolla, 2 kuppia kahvia ja neljä tupakkaa. Kohta kaupasta jotain herkkuja ja vielä joku iltapala. En ole edes käynyt ulkona tänään saati muutakaan liikuntaa harrastanut. Vp ja nukuinkin kahdet päiväunet.