Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on myös *älä osta mitään-päivä*

Vierailija
24.11.2017 |

Oletko ostanut jotain vain siksi että on Black friday? Itse olen jättänyt suunnitellut ostokset juurikin tähän päivään ja näin säästin yli 100 euroa. Ihme vastakampanjointia toi että nyt tänään sitten ei osteta mitään koska on suuret alennukset joka puolella. Typerää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän molemmat teemapäivät vaille huomiota. En nyt juuri tarvitse mitään tavaroita, joten tänään ostin vain  55 eurolla bensaa, koska sitä satuin tarvitsemaan.

Vierailija
2/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaikki joululahjat tänään. Olin kauppakeskuksessa 4 tuntia. Säästin aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä ihmetellä että miksi älä osta päivä on sijoitettu perjantaille. monet käyvät kauppaostoksilla edelleen maanantaisin ja perjantaisin. maanantaina ostetaan alkuviikon ruoat ja perjantaina viikonlopun tavarat. äläosta päivä kannattaisi sijoittaa vaikka sunnuntaille. silloin olis helpompi olla mkauppaan menemättä.

Vierailija
4/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään -kampanjan tarkoituksena on saada ihmiset vielä miettimään hankintojaan. Tarpeellista voi ostaa, totta kai, mutta kyllä mä ainakin jätän täysin tarpeettomat ostokset tekemättä niin tänään kuin kaikkina muinakin päivinä.

Vierailija
5/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ehti jo harmittaa, kun en ole laiskuuttani saanut itseäni liikkeelle kaupoille tai verkkokauppoja tutkimaan, jotta voisin säästää rahaa ostamalla tarvitsemiani asioita juuri tänään. On siis lohduttavaa, että tänään onkin myös Älä osta mitään -päivä. Voin siis pitää epäonnistumistani myös onnistumisena.

Vierailija
6/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo tieto 'älä osta mitään'-päivästä on peräisin? Ainakaan minulle tulleissa mainoksissa yksikään kauppa ei maininnut siitä mitään.

Toisaalta tuo kuulostaa ikävästi ituhippien ja viherkommarien päivältä, jota boikotoisin jo periaatteen vuoksi keskittämällä ostokseni nimenomaan tuolle päivälle.

Vierailija
7/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta mitään -kampanjan tarkoituksena on saada ihmiset vielä miettimään hankintojaan. Tarpeellista voi ostaa, totta kai, mutta kyllä mä ainakin jätän täysin tarpeettomat ostokset tekemättä niin tänään kuin kaikkina muinakin päivinä.

Miksi joku ostaisi jotain tarpeetonta? Itse kävin etukäteen kauppoja läpi mistä ostan uudet tarpeeseen tulevat farkut ja uudet myös tarpeeseen tulevat saapikkaat. Suunnittelin myös puhelimen liittymän vaihdon tähän päivään ja olikin todella kannattavaa. Olen säästänyt tänään selvää rahaa. Käyn vielä illalla ravintoloiden sivuja läpi jos vaikka löytyis hyviä lahakorttitarjouksia. Esim. Yksi ravintola mainostaa että tänään ostetulla lahjakortilla saa 6 ruokalajin maistelymenyyn kahdelle lähes puoleen hintaan.

Vierailija
8/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sisäistänyt KonMari-ideologian ainakin siltä osin että en osta mitään turhaa en tänään enkä muinakaan päivinä. Tänään ostin melko kalliin mutta varmasti käyttöön tulevan joululahjan vaimolleni ja itselleni kaksi tammikuussa tarvitsemaani kirjaa.

Vierailija
9/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että jotkut ihmiset perustelevat Black Friday ym. aleostoksiaan tarpeella. Olet "sinnitellyt" tänne asti ostaaksesi tuotteen x vähän halvemmalla vaikka tarvitset sellaisen. Jos tarve olisi oikea, tavara olisi jo hankittu paljon aiemmin. Pohjimmiltaan tässä on kyse halusta ostaa jotain. Yleinen huomio siis, en kohdistanut kehenkään tässä keskustelussa.

Vierailija
10/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni Älä osta mitään ja Black Friday, kotona siivosin koko päivän. Lompakko kiittää ja koti kiiltää.

Vierailija
11/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että jotkut ihmiset perustelevat Black Friday ym. aleostoksiaan tarpeella. Olet "sinnitellyt" tänne asti ostaaksesi tuotteen x vähän halvemmalla vaikka tarvitset sellaisen. Jos tarve olisi oikea, tavara olisi jo hankittu paljon aiemmin. Pohjimmiltaan tässä on kyse halusta ostaa jotain. Yleinen huomio siis, en kohdistanut kehenkään tässä keskustelussa.

Tervetta on muunkinlaista kuin kauheaa hengenhätää. Jos esim. kenkiä ei halua ostaa ennen kuin löytää kelvolliset halvalla, voi sinnitellä vähän risoissakin. Toki jonkun mielestä sekin on pelkkää halua, jos tällainen henkilö sortuu ostamaan kengät alennuspäivänä. Jos OIKEASTI tarvitsisi kengät, niin maksaisi niistä vaikka koko omaisuutensa.

Vierailija
12/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut mitään viikkoon, huomenna haen maitoa ja talouspaperia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan