Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stokkan ja Sokoksen verkkokaupan toimimattomuus asiakkaan kantilta katsoen on seuraavanlaista:

Vierailija
24.11.2017 |

Ärsyttääkö muita kuin itseäni moinen tyyli ko.liikkeiden taholta, että jos haluat jotain tiettyä tuotetta, niin sitä ei sitten saakkaan kuin konkreettisesti menemällä kauppaan hakemaan. Mikä järki moisessa käytännössä edes laittaa verkkokaupan sivustoille tuotteita kuvineen, joita ei sitten asiakas voikkaan tilata postin kautta? Esim. Stokkan liikkeitäkään kun ei jokaikisessä pikkukaupungissa Suomessa edes ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun paikkakunnalla, jossa ei ole Stockmannin tavarataloa, ja lähin sellainen on noin puolentoista tunnin ajomatkan päässä kodistani, joten eikö nyt hyvänen aika olisi Stokkallekin myyntivoittoaan kasvattaakseen järkevää alkaa myymään ihan verkkokaupankin kautta niitä verkkokauppansa sivuillaan esillä olevia tuotteita?!?  Niin että mikä siellä oikein mättää?

Niin, voisiko johtaja Veijalainen vastailla tähän tai hänen sihteerinsä?

Terveisin: Kanta-asiakas

P.S. Samat terveiset Sokos-verkkokauppaankin; t. Osuuskaupan omistajabonusasiakas

Vierailija
2/4 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun paikkakunnalla, jossa ei ole Stockmannin tavarataloa, ja lähin sellainen on noin puolentoista tunnin ajomatkan päässä kodistani, joten eikö nyt hyvänen aika olisi Stokkallekin myyntivoittoaan kasvattaakseen järkevää alkaa myymään ihan verkkokaupankin kautta niitä verkkokauppansa sivuillaan esillä olevia tuotteita?!?  Niin että mikä siellä oikein mättää?

Niin, voisiko johtaja Veijalainen vastailla tähän tai hänen sihteerinsä?

Terveisin: Kanta-asiakas

P.S. Samat terveiset Sokos-verkkokauppaankin; t. Osuuskaupan omistajabonusasiakas

Jatkaen vielä, kun jäi pois sana: "KAIKKIA" tuotteita, joita verkkokaupan sivuilla on esillä hintoineen päivineen!

Sillä joka toinen tuote on myynnissä vain ja ainoastaan kivijalkakaupassa, niin herääpi kyssäri, että miten ihmeessä kyseisten liikkeiden vastaavat olettavat, että henkilö, joka asuu ns. takapajulassa, lähtee matkustamaan  satoja kilometrejä heidän liikkeisiinsä konkreettisesti noutamaan tuotteen, joka ei ole saatavilla postin tai matkahuollon kautta kotipaikkakunnalleen perähikiälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pitkä ja laaja valtio, ja joka kylässä/kaupungissa ei ole Stockmannin tavarataloa, ja kaikki eivät todellakaan asu Espoossa, Vantaalla, Helsingissä, Turussa, Tampereella, jossa mainitsemani tavaratalo sijaitsee.

Laittaisivat ne verkkokaupan toiminnot toimimaan myös meille muualla asuville, jonne kuitenkin postipaketit kulkevat.

Vierailija
4/4 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voikin Suomessa olla tämäkin aloittajan asia niin hankala korjattavaksi niin että homma alkaisi luistamaan sujuvalla tyylillä?

Minkä alan koulutuksen omaavia noissakin ap:n mainitsemissa kauppaliikkeissä kyseisiä asioita oikein hoitaa?