Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilin pissata istuen.

Vierailija
24.11.2017 |

Kokeilin tätä palstan naisten vaatimaa tyyliä ja totesin että ei todellakaan rakko tyhjene kunnolla istuen. Anteeksi vain, en jatkossakaan pissi istuen. Voitte väittää mitä haluatte. Minä tiedän paremmin mikä asento minulle sopii. Ja vielä se, että en pissi istuimelle enkä roiski seinille.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit tuon kanssamme.

Vierailija
2/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen että jos sun rakko on jo nyt niin tottunut seisaaltaan pissaamiseen ettet pysty enää kunnolla pissaan istualteen niin mitä sitte ku oot niin vanha ettet jaksa enää seistä kunnolla? Sä tarvit pappana aina jonku mukaan vessaan piteleen sua pystyssä että saat pissattua. Fiksut miehet opettelee pissaan sekä istualleen että seisaalleen niin ei tuu vanhana ongelmia.

Vierailija
4/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tätä palstan naisten vaatimaa tyyliä ja totesin että ei todellakaan rakko tyhjene kunnolla istuen. Anteeksi vain, en jatkossakaan pissi istuen. Voitte väittää mitä haluatte. Minä tiedän paremmin mikä asento minulle sopii. Ja vielä se, että en pissi istuimelle enkä roiski seinille.

Suoritat siis isonkin toimenpiteen niin, että lorotat ensin hepin tyhjäksi seisaaltaan ja sitten vasta toimitat sen toisen seremonian vai peräti senkin seisaaltaan, että suoli tyhjenisi paremmin?

Vierailija
5/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä ap. enempää väärässä voisi olla, mutta vaikeahan se on varmasti oppia kun on opetettu MIES pissaa seisaaltaan.

Mies

Vierailija
6/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoen asia 1 luonnollisin ja paras kummallekin sukupuolelle. Samoin asia 2 paras ja luonnollisin kyykyssä.

Vierailija
7/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kävellen paskannan. Menen alasti metsään ja ulostan samalla ku kävelen.

Joskus sama kotona, mutta sotku on melkoista.

Vierailija
8/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä et vaan osaa?

http://www.iltalehti.fi/terveys/2014102118767418_tr.shtml

Luepa tuo itsekin. Minulla ei ole eturauhasen liikakasvua. He joilla sitä on, saavat rakon tyhjäksi istuen

Vierailija
9/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä ap. enempää väärässä voisi olla, mutta vaikeahan se on varmasti oppia kun on opetettu MIES pissaa seisaaltaan.

Mies

Sinäkö tiedät miten rakkoni toimii? Jokainen lääkäri jonka kanssa tästä olen puhunut on sanonut että mikäli eturauhasen liikakasvua on, silloin se istuma-asento on parempi. Muutoin suosittavat seisten pissimään. Olet varmasti nainen

Vierailija
10/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoritat siis isonkin toimenpiteen niin, että lorotat ensin hepin tyhjäksi seisaaltaan ja sitten vasta toimitat sen toisen seremonian vai peräti senkin seisaaltaan, että suoli tyhjenisi paremmin?

Etkö ymmärtänyt mitä kirjoitin?

Jos ulostan, istun alas ja silloin myös rakosta voi tulla jotain jos siellä on. Tästä ei kuitenkaan ollut kokeilussani kysymys.

Pysyttele asiassa

Vierailija
11/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen että jos sun rakko on jo nyt niin tottunut seisaaltaan pissaamiseen ettet pysty enää kunnolla pissaan istualteen niin mitä sitte ku oot niin vanha ettet jaksa enää seistä kunnolla? Sä tarvit pappana aina jonku mukaan vessaan piteleen sua pystyssä että saat pissattua. Fiksut miehet opettelee pissaan sekä istualleen että seisaalleen niin ei tuu vanhana ongelmia.

Joopa joo

Vierailija
12/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tuollaista päättelit. Ei aloituksessa puhuttu tuosta mitään.

Vierailija
13/17 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Tunnetko Apn? Meillä lääkiksessä käytiin tätä läpi ja ei kukaan näe mitään terveydellistä etua miehelle istuen pissimiseen jos on terve mies eikä esim eturauhasen liikakasvua. Tästä noissa artikkeleissakin puhutaan.

Ulostaminen tulisi kaikkien suorittaa kyykyssä. Se johtuu sulkijalihaksen ja peräsuolen anatomiasta. Suosittelen ostamaan pienen korokkeen vessaan ja nostamaan jalat sen päälle ulostaessa.

Vierailija
14/17 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasongelmaisten miesten kannattaa pissata istualteen, mutta muuten asia on yhdentekevää. Nuorilla miehillö ei vielä ole eturauhasvaivoja joten voivat pissata seisten jos siltä tuntuu.

t. N25

Vierailija
15/17 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä et vaan osaa?

http://www.iltalehti.fi/terveys/2014102118767418_tr.shtml

Näin se on ilmeisesti ap:nkin kohdalla nähtävä...

Ei siis vain osaa, mutta roiskikoon vain omaa vessaansa ihan rauhassa, eihän se  hänen vessansa haju tänne enää tunnu.

Vierailija
16/17 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos konetuksista! eikä tarvitse paskan puhujia kuunnella.

Vierailija
17/17 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiitos konetuksista! eikä tarvitse paskan puhujia kuunnella.

'Konetukset', mitä ne mahtavatkaan olla ?

Ihan uusi suomenkielen sana minulle, täytyy tuo tunnustaa, että siis on.

Avaisitko siis vähän sitä 'sanaista arkkuasi' (...tai pönttöäsi ) että tiedettäisiin mistä tuo sana on peräisin ja mihin se nyt oikein viittaakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän