ai että mä vihaan itsessäni tätä piirrettä. hihittelen jatkuvasti.
Välillä jopa yksinään. Vaikka en tiedä mille edes nauran mutta nauran silti ;( :D lenkeillä,kotona ,kaikkialla. Tää on ihan kamalan noloakin :(
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No joo... Kannattaako tuota piirrettä nyt kuitenkaan vihata? Itse saatan joskus revetä ihan huolella, mutta se johtuu vain siitä että minulla on rikas sisäinen elämä. Voi tässä maailmassa huonomminkin asiat olla.
En minä nyt sitä vihaa mutta varsinkin kesken lenkkiä saatan revetä ykskaks enkä syytä edes sille :/ se vasta noloa onkin.
Lähinnä kuulostaa huonolta itsetunnolta.
Hihittely on söpöä.
Voin kertoa että on mukavampaa nauraa kuin itkeä itsekseen.
Oletko neuvolassa terveydenhoitajana? Tiedän tapauksen, joka on th ja hihittelee kesken kaikken puheidensa.
Sama vika täälläkin, muuten osaan hyväksyä asian, mutta on todella noloa alkaa hihittämään samalla kun vastaan tulee esim. hieman tukevampi henkilö, joka tietenkin luulee, että nauran hänelle. En tiedä pitäisikö jäädä selittämään että en nauranut sinulle vai jatkaa matkaa vähin äänin...
Minä alan aina hihittelemään kun tunnen itseni onnelliseksi. Joskus se tapahtuu väärässä paikassa. Esim. jos olen miehen kanssa sängyssä.
Jos olet huolissasi siitä miten muut ihmiset sinut näkevät, laita nappikuulokkeet korviin. Ei tarvitse olla toinen pää missään kiinni kunhan ei näkyvästi roiku, sujauta vaikka takin sisään. Napit kun on korvissa niin kukaan ei pidä hihittelyäsi epäsovinnaisena, luulevat että kuuntelet hauskaa radio-ohjelmaa tai podcastia tms.
On se kyllä ihanaa, kun nainen hihittelee alla samalla kun työnnän penikseni sen sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia.
Onko tavallistakin? En ole koskaan nähnyt kenenkään hihittelevän itsekseen kokoajan (paitsi selvästi mielenterv. onglemaisen). En osaa kuvitella millaista tuo on. Siis hihitätkö ihan kuuluvasti koko ajan? Etkö tosiaan tiefä syytä? Tuleeko sulle jotain hassuja ajatuksia mieleen?
Ei ole normaalia. Lisäksi sinua pidetään tyhmänä tai mielenterveysongelmaisena. Epäilyttävyydestä ja ärsyttävyydestä puhumattakaan.
No joo... Kannattaako tuota piirrettä nyt kuitenkaan vihata? Itse saatan joskus revetä ihan huolella, mutta se johtuu vain siitä että minulla on rikas sisäinen elämä. Voi tässä maailmassa huonomminkin asiat olla.