Asioita, joita et voi koskaan saavuttaa enää!?
Mikä asia on sellainen mitä et voi koskaan saavuttaa, vaikka kuinka yrittäisit?
Kommentit (21)
En voi enään ikinä sanoa etten ole ollut raskaana kun masu kasvaa valtaaa vauhtia.
Ei sillä että ikinä haluaisinkaan päästä äitiydestä eroon, sitä en vaan saa ikinä pois vaikka kuinka yrittäisin :D
En saa koskaan luotua uraa ammattilaisjalkapalloilijana tai -jääkiekkoilijana. Myöskään nuoruuttani ja 1990-lukua en saa takaisin millään keinolla.
Itellä kokematta jäi teinikihlat..
Ei aika mennyt koskaan palaa. On montakin asiaa, mitä ei voi saavuttaa enää. Nuoruutta, en saa enää lapsia, virheetöntä kroppaa yms.
Vaan enpä haluakaan. Elämä on just tässä nyt sellaista kuin olen unelmoinut. Ihana elämänkumppani, lapset, työ ja koti. Arki.
En voi koskaan sanoa "silloin nuorena likkana minä..." ja lisätä loppuun jonkin kivan muiston. Esim. vastakkaiseen sukupuoleen, kaverien kanssa hauskutteluun tai matkusteluun liittyen.
uusi ammatti, lisää lapsia, vaurastuminen, omistusasunto
Lapsuus ja teini-ikä. Ei sillä että haluaisinkaan, etenkin paluu teini-ikään olisi painajainen :D
Miksi ap käyttää huutomerkkiä väärin?
Haluaisin olla mies niin seksi edes tuntuisi joltakin... En osaa sanoa olenko trans, mutta haluan nimenomaan miehen putkiston. Koen että sukupuolileikkaukset ovat tällä hetkellä vain kosmeettisia mitä alakertaan tulee.
Ehkä 50v päästä on paremmin.
Lapsettomuus. Nuoruuden huolettomuus.
Uskon, että kaikki ihmiset haluaisivat lapsettomuuden vaiheen takaisin. Paitsi ehkä raskaana olevat, kun eivät vielä asiasta tiedä.
Pitkä juoksulenkki. Jalka hajalla, ei tule enää koskaan siihen kuntoon, että kestäisi pitkää rasitusta. Harmi.
Hoikka vartalo. Yritän ja yritän mutta viineistään iltapäivällä vedän naamaani yltiömäärät kaloreita.
T. 120kg
Parisuhde, lapset, olla kaunis vaikka kuinka meikkaisin. Yliopistotutkinto, opiskella tanssijaksi. Menneisyys, josta olisin ylpeä.
Pitkää ja onnellista parisuhdetta. Se jää kokematta.
Pahasti näyttäisi siltä että vakituinen työpaikka.
Lapsuuden huolettomuus. Lentounet (varmaan liittyi juuri tuohon huolettomuuteen). Rankka juhliminen ilman krapulaa (juoksin oman ennätyksen puolimaratonilla alle kaksikymppisenä, vaikka olin juhlinut aika kosteasti edellisenä päivänä auringonnousuun saakka).
Uusi ammatti, lapsia, näin äkkiä tuli mieleen.