Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla mitään toivetta saada töitä tai perhettä, kun olen 34v ja vasta aloitin opiskelut?:(

Vierailija
22.11.2017 |

Näitä juttuja kun täällä lukee niin aika menetetty tapaus taidan olla. Olen opiskellut aiemmin amk:ssa, mutta jätin aikoinani opinnot kesken. Sittemmin tehnyt töitä perus hanttihommissa. Nyt amk-opinnot ihan uudelta alalta menossa (tekniikan ala).

Hedelmällisyys alkaa olla menetetty ja kukaan ei tule huolimaan tämän ikäistä naista edes harjoitteluun saati sitten töihin, kun olen jo käytännössä muumio valmistuessani kolmen vuoden päästä.

Kertokaa mitä tässä on tehtävissä?:( Pitäisikö sittenkin lopettaa opinnot ja kouluttautua vaikka lähihoitajaksi? Tai ryhtyä työttömäksi ja yrittää raskaaksi? Sitten jatkaa vaan näissä samoissa hanttihommissa kun lapsi isompi

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene poliisiasemalle ja huuda refugee¨, asulym seeker. Tämän jälkeen saat suoraan käteen lääkärin paperit koska kaikki ymmärtävät, että, omasi jäivät entiseen kotimaahan. (jota et muista itse) Näin sinun ei tarvitse opiskella lähihoitajaksi vaan voit aloittaa suoraan uran huipulta. Vaihtoehtoisesti voit myls valita itsellesi minkä tahansa insinöörin ammatin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi