Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä ihminen, joka voisi rakastua rumaan, lihavaan, ylilaihaan, epäsiistiin, mielenterveysongelmaiseen tai vaikka pyörätuolipotilaaseen

Vierailija
22.11.2017 |

kunhan tämä vain olisi huippuälykäs?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi oikeasti älykäs (eikä millään tavalla katkera tästä negatiivisesta piirteestään, joita luettelit) ja huumorintajumme kohtaisivat niin toki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole. En voisi haluta epäsiistiä ihmistä enkä usko, että ihminen, jolla on akuutti mielenterveysongelma, kykenisi tasa-arvoiseen parisuhteeseen.

Vierailija
4/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voisinko rakastua huippuälykkääseen.

Vierailija
5/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
7/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveys olisi ylitsepääsemätöntä ja epäsiisteys melko vaikeaa. Noin muuten niin sokeat ja rullatuolilliset laihat läskit yms rumat kelpaavat jos ovat kilttejä.

Älykkyys on vain kivaa, voi jutella ilman että kuolee tylsyyteen.

Vierailija
8/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut älykkääseen ja lihavaan mt-kuntoutujanaiseen

Vierailija
9/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköjutut eivät haittaisi. Epäsiisteys ja mt-ongelmat sen sijaan haittaisi. Pyörätuoliasia riippuisi tilanteesta. Ja miehen ei tarvitsisi olla huippuälykäs, kunhan olisi luonteeltaan minulle sopiva.

Vierailija
10/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet rumatkin kasvot ovat kyllä muuttuneet paljon paremman näköisiksi silmissäni jos henkilön kanssa on synkannut. En osaa asettaa mitään rajoja millaisiin voin tai en voi ihastua, se on ihan sattumanvaraista.

Vierailija
11/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista rakastuneeni, mutta niin vaan nykyään asun lihavan ja epäsiistin kanssa. Rakastuin muistaakseni hoikkaan itsestään huolehtivaan mieheen.

Vierailija
12/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä ihastua pyörätuolilla liikkuvaan naiseen, vaikka ei olisikaan erityisen älykäs! Riippuu tietysti persoonallisuudesta.

Vierailija
13/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja lihava mt-ongelmainen enkä edes ole älykäs. Ei ole mikään ihme ettei minulla ole ystäviä enkä ole koskaan seurustellut. 

Vierailija
14/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihastunut tällä hetkellä epäsiistiin ja mielenterveysongelmaiseen huippuälykkääseen mutta toivon kyllä että siistiytyisi ja toipuisi, muutoin homma ei voisi oikein toimia.

Vierailija
15/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus ja epäsiisteys ovat ainoat ylitsepääsemättömät, mutta kukapa seurustelisi _omasta mielestään_ ruman kanssa muutenkaan? Koska eihän sillä, mitä mieltä muut mahdollisesti ovat oman rakkaan kumppanin ulkonäöstä, ole mitään merkitystä.

Mutta "huippuälykkyys" ei kyllä kiinnosta. Riittää, että on perusfiksu.

Vierailija
16/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut alipainoiseen, huomattavan ylipainoiseen ja masentuneeseen, kaikki olivat huippuälykkäitä. En usko että ns. rumuus tai liikuntavammakaan haittaisi, mutta huono hygienia voisi olla dealbreaker.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan