Olen kokoa 52 oleva nainen
Kommentit (24)
Minä ole kokoa 32. Oletan että olet minua pidempi muuten en kokosi osaa hahmottaa.
Mulla ei ole mielipidettä kehosi koosta mutta aivojesi koosta kylläkin. Jätän tosin tässä sen mielipiteeni nyt kertomatta.
Onneksi olkoon, olen saman kokoluokan mies, ainakin vaatehankinnoiltani. Kuinka pitkä olet?
Mulle ei numerot sano mitään, ainoastaan koot xxs-xxxxl.
Minä käytän myös vaatekokoa 52. Sinusta en tiedä, mutta mä olen liian lihava.
52 on varmaan myös ÄÖ (Älykkyys Ösamäärä Ötziä).
Olet vaikeasti ylipainoinen. T: myös kokoa 52 käyttävä
Vierailija kirjoitti:
Olen kokoa 52 oleva nainen
Oletko joku IKEAN mainostaja? Heidän kaikki tuotteethan pitää koota itse.
IKEAlle joku ehtikin kakun jo antamaan: https://i.imgur.com/OGrfL2W.jpg
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mielipidettä kehosi koosta mutta aivojesi koosta kylläkin. Jätän tosin tässä sen mielipiteeni nyt kertomatta.
Joo, mäkin tunnistin ap:n välittömästi... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mun aivoissani on vikana?
Vierailija kirjoitti:
180cm ja 120kg.
Onnea, olet siis saanut 10 kiloa pudotettua. Et ole enää sairaalloisen lihava vaan pelkästään vaikeasti lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm ja 120kg.
Onnea, olet siis saanut 10 kiloa pudotettua. Et ole enää sairaalloisen lihava vaan pelkästään vaikeasti lihava.
Tämä oli joku muu. En tiedä tarkkaa painoani, en käytä puntaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei tunnistais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mun aivoissani on vikana?
Niinpä, sitähän sä täällä päivittäin kyselet. Vaikea se on sivullisen sanoa, mikä se tarkka vika on.
Ja sitten vielä ihmettelet, miksi hoikka miehesi hikoilee öisin. Kyllä muakin hikoiluttais, vuodesohvat on aika ahtaita.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä ihmettelet, miksi hoikka miehesi hikoilee öisin. Kyllä muakin hikoiluttais, vuodesohvat on aika ahtaita.
Meillä on leveä sänky.
Mistä ihmeestä te löydätte kivoja vaatteita? Oon kokoa 42 ja yritin löytää jotain kivaa.... lopputuloksena suunnaton ketutus.
Olet suurinpiirtein kokoiseni. Mitkä ovat mittasi?