Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkauksen uusi nimi ei voi olla mikään muu kuin rakkauspakkaus

Vierailija
21.11.2017 |

Ehdotin tätä jo Kelalle, ehdottakaa tekin <3

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepakkaus. Tulispa huomioitua kaikki.

Vierailija
42/65 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkauspakkaus. Kuulostaa siltä että se on täynnä kondomeja, liukuvoidetta, ruusun terälehtiä, shampanjaa, suklaata, eroottisia elokuvia, leffalippuja sekä ravintola- ja spa-lahjakortteja :D

Mä en tiiä mitä se meistä kertoo mutta ihan samat ovat ajatukseni.

Kakkauspakkaus ois realistisempi.

(Vaikka kyllä, oma laps ja kaikki lähipiirissä ovat toivottuina syntyneitä.)

Noi tavarat liittyvät ensisijaisesti käytäntöön, ei emootioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ulkomaille mainostettaisiin Suomen "love packagea"? Maternity package kuulostaa paremmalta.

"Nice package" saakin samalla ihan uuden merkityksen. Ei sillä, että sitä pitäisi kenenkään suustaan päästää, koska puolella maailmasta ei kuitenkaan ole. Pyydän anteeksi kaikilta, joita ajatukseni loukkasi.

Joskus sitä vaan kaipaa takaisin aikaan ennen tätä kaikkea neutralisointia.

Sama täällä. Tasa-arvo menee liiallisuuksiin, kun sateenkaariperheet haluavat, että heidän lapsensa kasvatetaan ilman sukupuolta. Tuntuu, että heteroita kohtaan ollaan kohta jo rasistisia...

Vierailija
44/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymislaatikko.

Vierailija
45/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun miehet alkaa synnyttämään on aihetta muuttaa nimeä.

Vierailija
46/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIHLAPAKKAUS

Vierailija
47/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiyspakkaus on ainoa oikea nimi.

Alkaa jo v*ituttamaan kun kaikki perinteet revitään kappaleiksi, siksi että kourallinen ihmisistä on ottanut nokkiinsa.

Vaikka nimi olisi mitä, niin mitä isä/isät tekee sillä nännivoiteella, jos ei imetä?

Vierailija
48/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vauvapakkaus olisi selkeämpi? Vauvallehan ne jutut on (enimmäkseen) tarkoitettu.

BABYBOX, niin voidaan samantien aloittaa myös myynti ulkomaille.

Vierailija
49/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi - keyboard kirjoitti:

isa ja lapsi kirjoitti:

jos on ei niin hyva aiti niin pakkausta ei tule se lahetaan isalle sinne niin ja lahjakortti mukaan niin paasee isa isaksi olemaan niin tama aitien ylistaminen joku tasa-arvo tahan on saatava sinne ilmoittaa etta emma talle ei miksi aitia aina suositaan tieda mika siella joku seko on rapistelemassa. :( Paketti tietty mutta miksi aiti aiti aiti tama voi olla taysin epakelpo ei valttamatta ehka on ehka ei ole - mutta ei pelkka synnytyskanava tee vanhempaa. vaarin syrjia isia miksi ei voi isalle antaa sita lahjakorttia tai pakettia kateen tai korttia johonkin vaikka etta lasten tarvikkeet ja vauva tai jotain koko ajan aiti aiti ja sitten lapsi tunkee siihen ja isa jaa helmoihin ja ei paase kunnolla mukaan lapsen elamaan. :( ❤😍

nappaimisto on englanniksi en ole rasisti :( puhelimen mukaan se vaan on niin etta pisteet eivat ole niin tarkeat tama on vieraan kielen keyboard en tarkoita pahaa en halua loukata mutta nappaimisto on mika on :( anteeksi

Noin pitkän tekisin takia kannattaisi vaikka hankkia se suomen keyboard. Se on niin helppo vaihtaa aina kun tarvitsee. Hermot menee jo yrittää kirjoittaa muulla mikä vielä yleensä ehdottelee ihan vääriä sanoja!

Vierailija
50/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyboxina sitä ulkomailla mainostetaan nyt. Se on kiva nimi mutta kyllä äitiyspakkaus on jo niin vakiintunut nimi, että ihan tyhmää lähteä sitä muuttamaan!

Vierailija
51/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo v*ituttamaan kun kaikki perinteet revitään kappaleiksi, siksi että kourallinen ihmisistä on ottanut nokkiinsa.

Vaikka nimi olisi mitä, niin mitä isä/isät tekee sillä nännivoiteella, jos ei imetä?

Unnuttaa?

Vierailija
52/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kuukautissuojilla. Olen samaa mieltä, kun miehet alkavat synnyttää niin sitten muutetaan nimi. Äitiyspakkaus se on aina ollut joten ei syytä muuttaa.

Vierailija
53/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihmekään että jo toista kuukautta olen tivannut tukieni päätöksiä kun on tärkeämpää miettiä äitiyspakkaukselle uutta nimeä. Sitten se äitiysavustuksen nimi pitää myös muuttaa.

Henkilöpakkaus ja henkilöavustus.

Vierailija
54/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy täälläkin ihmisillä olla asiat liian hyvin kun tälläistä joku viitsii tosissaan ruveta vääntämään. Missään muualla ei kyllä varmasti kukaan valittaisi nimestä vaan oltaisiin helvetin kiitollisia mahdollisuudesta saada äitiyspakkaus. Suomi on omaa luokkaansa, kitistään joka saatanan asiasta ja ollaan vain minä minä minä ja minun oikeuteni ja minä nyt niin mieleni pahoitin.

Vierailija
55/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy täälläkin ihmisillä olla asiat liian hyvin kun tälläistä joku viitsii tosissaan ruveta vääntämään. Missään muualla ei kyllä varmasti kukaan valittaisi nimestä vaan oltaisiin helvetin kiitollisia mahdollisuudesta saada äitiyspakkaus. Suomi on omaa luokkaansa, kitistään joka saatanan asiasta ja ollaan vain minä minä minä ja minun oikeuteni ja minä nyt niin mieleni pahoitin.

Tämä

Vierailija
56/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvapakkaus tai vanhemmuuspakkaus

Vierailija
57/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tai lapsipakkaus...(mutta siis turha muutos...Mitähän maksaa muuttaa???)

Vierailija
58/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kuukautissuojilla. Olen samaa mieltä, kun miehet alkavat synnyttää niin sitten muutetaan nimi. Äitiyspakkaus se on aina ollut joten ei syytä muuttaa.

Mä tykkään sun perustelusta. Näin on aina ollut, joten ei syytä muuttaa. Voi kumpa noin olisi ymmärretty ajatella naisten äänestysoikeuden kohdalla. Olisi asiat paljon paremmin tänä päivänä.

Vierailija
59/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan se olla raiskauspakkauskin tai puoliväkisinpakkaus, vahinkolaukauspakkaus.

Vierailija
60/65 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin tätä jo Kelalle, ehdottakaa tekin <3

Ei kyllä imelämpää enää voi olla!

Miksi se ei voi olla vauvapakkaus?