Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oversize talvitakit nyt in?

Vierailija
21.11.2017 |

Kun tuntuu, että kuvastoissa on nimenomaan noita tosi löysiä ja tyköistuvat on hävinneet kokonaan? Eli aika ysäriä näyttäisi muoti olevan ainakin, mitä talvitakkeihin tulee?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Keski-Euroopassa näyttäisi olevan noita paljon.

Vierailija
2/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä ja täällä olen nähnyt nuoria naisia (tyttöjä) valtavissa takeissa. Onhan ne mukavia päällä ja helppoa pukea, mutta jotenkin koomisen näköisiä :D

Mutta silmä tottuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingissä ja täällä olen nähnyt nuoria naisia (tyttöjä) valtavissa takeissa. Onhan ne mukavia päällä ja helppoa pukea, mutta jotenkin koomisen näköisiä :D

Mutta silmä tottuu..

MItä tarkoittaa "silmä tottuu"? Alkaako ne koomisen näköiset koltut näyttämään hyvältä kun aikansa katsoo?

Vierailija
4/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilmeisesti. Itse kuljen edelleen navyssa, beigessä ja punaisessa villakangastakeissani.

Vierailija
5/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silmä tottuu..

MItä tarkoittaa "silmä tottuu"? Alkaako ne koomisen näköiset koltut näyttämään hyvältä kun aikansa katsoo?

Usein käy niin. Mulla kävi pillifarkkujen kanssa noin

Vierailija
6/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silmä tottuu..

Ei, vaan niihin ei enää kiinitä huomiota. Kai sinäkin tuon verran ymmärrät.

Vierailija
7/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo viime talvena. Kivempi sellainen onkin, helpompi liikkua, lämpimämpi kun "ilmaa" vaatekerrosten välissä jne.

Vierailija
8/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan koska XL-kokoa oleva tuttavani osti S-kokoisen talvitakin koska M-koko oli liian suuri. Itse olen S-kokoa ja joutuisin varmaan ostamaan lastenosastolta jos tänä talvena tarvitsisin.

Vierailija
9/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silmä tottuu..

Niin on aina ollut muodin kanssa. Kun porkkanafarkkujen jälkeen tuli bootcutit, moni vannoi, ettei ikinä, koskaan, never-ever pue kamalia bootcutteja päällensä! No, ne alkoivat vaikuttaa ihan kivoilta, kun silmä tottui ja sitten naurettiin silmät vesissä porkkanafarkuille. Seuraavaksi tuli pitkä pillifarkkukausi, joka on nyt vähän jo väistymässä ja ollaan pikkuhiljaa taas menossa porkkanaan, jotka lähtivät nousuun ensin ns. mutsifarkkujen myötä. Kyllä, silmä tottuu ja hassut vaatteet alkavat näyttää hyviltä. Niin on ollut AINA.

Vierailija
10/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesss, mun kaapista löytyy vanha, iso Loden-takki :D

Taidankin kaivaa sen esiin.

Vierailija
11/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotitietoiset nappaavat uudet trendit niiden alkuvaiheessa, kun muut vielä kauhistelivat ja pitivät naurettavina. Kolmantena vuotena uudesta tyylistä tulee sitten kaikkien muotia.

Vierailija
12/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan koska XL-kokoa oleva tuttavani osti S-kokoisen talvitakin koska M-koko oli liian suuri. Itse olen S-kokoa ja joutuisin varmaan ostamaan lastenosastolta jos tänä talvena tarvitsisin.

Et taida ymmärtää sanoja 'oversize' tai 'tyköistuva'. Ainoa asia joka selittäisi tän viestisi.

Vierailija
13/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää sanoja 'oversize' tai 'tyköistuva'. Ainoa asia joka selittäisi tän viestisi.

Ymmärrän kyllä santa ovesize ja tyköistuva.

Vierailija
14/14 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus, että oversizen S-kokoisen takin pukee XL-kokoinen ylleen ja siitä tulee siten tyköistuva. Vaikka näkeehän niitä. Ja isokokoiset ovat innoissaan, kun mahtuivat niin pieneen kokoon.