Mikä anaalitapin idea on?
Ymmärrän, että se laitetaan pyllyyn, mutta mitä se tekee siellä? Mikä sen idea on?
Kommentit (9)
Valkoiset stringit pysyvät pitempään puhtaana.
Käytännöllinen arvo ja symbolinen arvo.
Käytännöllinen: venyttää pyllyä niin, että voi tuntea mielihyvää ja se valmistelee anaaliseksiin.
Symbolinen arvo: näyttää tuhmalta (riippuen tietysti vähän tapin päästäkin) ja se ajatus, että pyllyäkin voi panna. Nämä siis kun harrastetaan seksiä muuten.
Olen siis itse nainen, nämä on mun kokemuksia.
Muistuttaa miestä ettei ainakaan tähän reikään.
Kyl se ihan tuntuu hyvältä. Niin kuin sormikin pepussa. Minusta, jostain muusta ehkä ei. Parhaat orkut = jotain pepussa + klitorisstimulaatio.
Vierailija kirjoitti:
Kyl se ihan tuntuu hyvältä. Niin kuin sormikin pepussa. Minusta, jostain muusta ehkä ei. Parhaat orkut = jotain pepussa + klitorisstimulaatio.
Totta. Orgasmi on aina ihana ja ihanin se on kun pyllyssä sykkii laukeava kivikova kulli ja minä saan samalla klitorisorgasmin.
Kaikki voittaa kun mieskin on enemmän kun tyytyväinen
N46
kokeile - suosittelen.
minun eka kokeilu tuli puhtaasta mielenkiinnosta, halusin tietää miltä se tuntuu.
ostin sellaisen ja testasin sitä ekana sooloseksissä, tekopeniksen kanssa. Oli hämmentävän hyvä juttu. =)
N45
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että se laitetaan pyllyyn, mutta mitä se tekee siellä? Mikä sen idea on?
Tappeja on useita kokoja. Ensin pientä sisään ja isompaa pikkuhiljaa ku paikat tottuu. Pyllyn sulkijalihas rentoutuu ja kun tapin vetää pois niin kulli menee helposti sisään liukastettuna.
Nykyään käytän tappeja ainoastaan sooloseksissä vibran kanssa.
Se kait liittyy jotenkin etäisesti niihin kukkiin ja mehiläisiin