Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen raskas hengitys nenän kautta ahdistaa!

Vierailija
20.11.2017 |

Kun on hiljaista niin oikein keskittyy kuuntelemaan sitä hengitystä! Tekisi mieli sanoa ”mene muualle hengittämään”!

Mutta mistä tällainen voi johtua? Onko nenä jotenkin ahdas sisältä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuossa tilanteessa olisi kohtuullista, että mies lakkaisi hengittämästä tai vähintään menisi toiseen huoneeseen hengittämään. Voisi ajatella vähän sinunkin tunteitasi :(

Vierailija
2/41 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki erityisherkkyyteen taipuvainen muoti-ihminen, mutta olisi kyllä silti kiva tietää, onko tuo raskas hengitys ihan normaalia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava? Ahdas nenä/nielu? Ahdistunut/masentunut?

Vierailija
4/41 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdevaikeuksia? (Kaikki toisessa alkaa todella ärsyttää)

Vierailija
5/41 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lihava, nenän ei pitäisi olla liian ahdas (on tutkittu). Nielusta en tiedä, miten se voi olla ahdas? Ahdistuneisuudesta en tiedä. Etenkin miehen ollessa nälkäinen ja nähdessään ruokaa tuo hengitys oikein raskautuu entisestään. Outoa. Ap

Vierailija
6/41 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lihava, nenän ei pitäisi olla liian ahdas (on tutkittu). Nielusta en tiedä, miten se voi olla ahdas? Ahdistuneisuudesta en tiedä. Etenkin miehen ollessa nälkäinen ja nähdessään ruokaa tuo hengitys oikein raskautuu entisestään. Outoa. Ap

Voiko nenä ahtautua esim. turpoamalla ilman syytä? Jos siis ei ole rakenteellisesti ahdas... ap

Vierailija
7/41 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti kiihottunut?

Vierailija
8/41 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tämä kohtaus (0.44):

:D

Vierailija
9/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on herne nenässä?

Vierailija
10/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nenä-, kurkku- ja korvalääkäri joka on siis erikoislääkäri, osaa sanoa ahtaudesta. Tai onko nuhaa kylmästä, allergiaa.

Vierailija
11/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan sellaista Dart Vader -tason hönkimistä?

Vierailija
12/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan vaihtaa miehiä! Minun puolisoni hengittää useimmiten siten, että uloshengityksen aikana suu on kiinni, mutta sisäänhengittäessä avaa suun raolleen. Ptaah. Ptaah. Mptaah. Ptaah. Pteehh. Ptaah.

Kun hän tekee mitä tahansa fyysistä liikettä, esim. pukeutuu, hengitysäänet kiihtyvät ja kovenevat; hän ikään kuin hengästyy, vaikka on hoikka ja hyväkuntoinen.

Välillä on vaikea kestää.

Vierailija
13/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv... noita naisten neurooseja... kiinnitätte huomiota vain toisten "vikoihin" tai "ominaisuuksiin" kuin jotkut  koulukiusaajat, hävetkää jos osaatte edes!!!

Olen mies ja olen kyllä kuullut nuoren naisenkin tuhisevan hengittäessään kuuluvasti eräällä työpaikalla, mutta pidän sitä tavanomaisuuden rajoissa olevana, elävä ihminen ei tuppaa olemaan aivan äänetön, eikä se kovin pitkään kiinnittänyt huomiota, en maininnut siitä sanallakaan hänelle tietenkään.

Vierailija
14/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan vaihtaa miehiä! Minun puolisoni hengittää useimmiten siten, että uloshengityksen aikana suu on kiinni, mutta sisäänhengittäessä avaa suun raolleen. Ptaah. Ptaah. Mptaah. Ptaah. Pteehh. Ptaah.

Kun hän tekee mitä tahansa fyysistä liikettä, esim. pukeutuu, hengitysäänet kiihtyvät ja kovenevat; hän ikään kuin hengästyy, vaikka on hoikka ja hyväkuntoinen.

Välillä on vaikea kestää.

Anteeksi, mä repesin tälle ihan totaalisesti! :D

Vierailija
15/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
16/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla exä hengitti syödessään raskaasti nenän kautta 🙂

Vierailija
17/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan sellaista Dart Vader -tason hönkimistä?

Pissasin melkein alleni! :´-D

Vierailija
18/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ongelmat 😀 sano sille että opettelee hengittämään korvan kautta jos se vaikka vetäisi paremmin.

Vierailija
19/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla exä hengitti syödessään raskaasti nenän kautta 🙂

Mulla oli kolme ensimmäistä exää juuri tuollaisia. Neljäs ja viides oli pieni kaluisia. Nyt uuden kanssa kihloissa jo yli viikon, vielä menettelee.

Vierailija
20/41 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin syy on liian korkee verenpaine, myös liian ahdas kärsä on mahdollinen syy, mutta lähtisin eka liikkeelle verenpaineen mittauksesta.

Kyllä työhevosillakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi